2010/04/11

Highlights: Blåvitt-Brommapojkarna (1-1)

19 kommentarer:

  1. uselt blåvitt.

    SvaraRadera
  2. jag föreslår att lönen dras in för samtliga spelare,,INGEN gjorde sitt jobb!

    SvaraRadera
  3. Spelet är vackert som ett ostämt piano.
    Alla spelare har dessuom bollkänsla och spelsinne som alkoholförgiftad fiskmås.

    SvaraRadera
  4. Ser ut som att Pärlan spelade 1-1 med sig själv. Ett mål framåt, ett mål bakåt.

    SvaraRadera
  5. Domaren gjorde en grov miss som absolut kunde ändrat matchbilden precis i början av andra halvlek. BPs nummer 2 hade varning från första halvlek och klippte benen på Jakob utanför straffområdet solklart kort från min position men domaren vågade inte. Rött där och en man mindre nästan hela andra hade kunnat ändra på saker och ting.

    SvaraRadera
  6. sluta med "what if"s.
    Nu ser vi framåt och stöttar.
    Jag tycker om laget lika mycket nu som när dom vinner.

    Vafan 1-1 ÄR ingen förlust.

    SvaraRadera
  7. Varför spelar Jakob och inte Elmar?
    Varför för Hjalle lira mittback?
    Varför byter vi in def. spelare?
    Varför får inte Sana börja?

    FUCK!

    SvaraRadera
  8. Shut the fuck up Ida! Du skall inte be mig hålla käften. Fattar du det?

    SvaraRadera
  9. Varför har inte blåvitt några som håller stolparna vid hörna? Common sense...

    SvaraRadera
  10. Bedrövligt av ifk idag , och baraben levererar inget vidare bra material idag.. Highlights från aftonbladet med 2 mål ? Idas katastrofala inlägg..

    SvaraRadera
  11. Fyfan att ni har börjat använda aftonhoran.se skit.
    GÖR OM GÖR RÄTT BB

    SvaraRadera
  12. Jag vet att 15 -16 åriga italienska och franska ungdomar tränat ca 2000 mer timmar teknik och bollbehandling än bad svenska spelare i samma ålder gjort och gör. Jag tycker det märks i blåvitt nu, tyvärr. Jag behöver inte säga några namn men "one touch football" existerar inte, förutom Tobbe- och i viss mån Sella. Sedan undrar jag, hur ser blåvitts spelide ut? Var vill tränarna?

    SvaraRadera
  13. Man sprider ryktet till sina arbets kollegor,polare och familjen för att komma och titta på fotboll, det är ju trots allt blåvitt som spelar. Men till vilken jävla nytta då undrar jag? Hade spelarna ändå kämpat och försökt så hade jag inte sagt nått men idag kan man ju undra om dom verkligen hör hemma i allsvenskan. Till råga på allt betalar man för att se skiten. Jag förstår att folk buade

    SvaraRadera
  14. Varför inte kalla det för LOWLIGHTS istället ? Highlights får mig att tänka i positiva banor...och dessa fanns ju som bekant inte på Gamla Ullevi denna dag.

    SvaraRadera
  15. 1 -1 mot Brommagossarna. Nä, fy fan, nu börjar jag hålla på GAIS istället !!

    SvaraRadera
  16. 11/4/10 23:47

    luktar medgångsbög lång väg.
    håll dig till ditt tattarlag i fortsättningen!!!

    SvaraRadera
  17. Helvette va uselt, fruktansvärt men vafan kom igen nu..JOBBA LITE NU!

    SvaraRadera
  18. Varför sjunger vi AIK sånger? Framåt stolta AIK till Framåt stolta Göteborg? Var är fantasin?

    SvaraRadera
  19. 12/4/10 07:56

    släpp hörnflaggan, VI sjunger "framåt blåvitt gör ett mål!"

    Va du väljer o sjunga får stå för dig

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.