2010/04/07

BaraBen chockavslöjar: Blåvitts taktiska krisplan

27 kommentarer:

  1. hahaha ja det är tur att man kan se humorn i det hela.

    SvaraRadera
  2. Bara jag som inte ser bilden eller är det meningen att den ska vara vit?

    SvaraRadera
  3. Jag ser den inte heller.

    SvaraRadera
  4. Man måste nog ha adobe eller något sånt.

    SvaraRadera
  5. först såg jag den inte.. men nu ser jag den.

    SvaraRadera
  6. Haha priceless.

    SvaraRadera
  7. hahaha

    jaa så kan de låta. taskigt värre!

    SvaraRadera
  8. Haha, jag garvade lite extra mycket när jag såg annons-ID:t :p

    SvaraRadera
  9. Haha gott när man har humorn i behåll !!

    SvaraRadera
  10. Nu ser jag den också :P
    haha ja man måste se humorn i det :)
    Det är ju tråkigt men sant.

    SvaraRadera
  11. Tittade på Arbetsförmedlingens hemsida. Annonsen finns inte kvar, så tjänsten är förmodligen redan tillsatt.

    SvaraRadera
  12. "Ju färre tjongbollar, desto mer beatlt". Klckrent!

    SvaraRadera
  13. Lägg upp en film till om hur bra vi var förra året istället. Fallet blir liksom längre och gör mer ont då!

    Forza Blåvitt!!!

    SvaraRadera
  14. hahahahaha, klockren!

    SvaraRadera
  15. Haha, ännu en gång, top notch baraben!

    SvaraRadera
  16. Haha helt lysande:)

    SvaraRadera
  17. Helt rätt. Skit ska skit ha.

    SvaraRadera
  18. it's funny cause it's ture

    SvaraRadera
  19. Hehe skönt att humorn finns kvar även i motgång :D

    SvaraRadera
  20. Ha ha ha Underbart! Sad but true!

    Forza Blåvitt!

    SvaraRadera
  21. Usch! Men sååå kul!!

    SvaraRadera
  22. SÅ jävla rätt!

    Hoppas Rehn och Jonas får nått svar!

    Annars så är nog fan hoppet ute...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.