2010/04/04

Glad påsk kamrater

14 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK!
    Det luktar.... djyrgårds kross....

    SvaraRadera
  2. Vad är historien bakom denna låt? Vem är det som sjunger? Vem har skrivit den? Låten är knappast något mästerverk, men jag gillar den för att den påminner mig om guldåret 2007, och innan Poseidon kom så var nog detta det bästa som fanns i kategorin "lugn, finstämd blåvittlåt".

    SvaraRadera
  3. Alldeles för pubertal för min smak.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den starkt, varför spelas inte den här inför matcherna, inför poseidon då. Likt man gjorde 06-08(?) med jämna mellanrum, fast då inför Heja Blåvitt.

    Vi kan våra hjältar å vi minns vår historia...

    SvaraRadera
  5. Mina kamrater, ni får gärna utveckla hur den här låten är pubertal.

    SvaraRadera
  6. Världens sämsta låt!

    Fy fan vad usel den är alltså!

    SvaraRadera
  7. Vi e blåvitt....SÄMST i stan. På tiden att vi rannsakar oss själva och inser att vi inte är bäst-ÄN

    SvaraRadera
  8. Kranskommunpacket hyllar Götet. Varför det? Hylla era egna kranskommuner istället och lämna oss riktiga göteborgare i fred!

    GAIS ÄR GÖTET!

    SvaraRadera
  9. Bra låt. Vi har faktiskt kanske 5 riktigt bra "fotbolls"/"Blåvitt" låtar. Hade också velat att det spelades fler av dem på GU som uppladdning innan Snart skiner Poseidon.

    SvaraRadera
  10. Blickar över Götet är lika bra musikaliskt som Gais tröjor är reklamfria och snygga.

    Sälj skitlåten till fiskrenset.

    SvaraRadera
  11. Fint att någon skriver en hyllningslåt men denna är rent ut sagt usel.

    Jag vill höra musik med lite mer tryck i innan match. Varför inte några goa Mustaschlåtar?

    SvaraRadera
  12. Jag har jävligt svårt för den där hesa och 'coola' hårdrocksrösten från 90-talet. Den är pubertal för att den är lite för pretto och tillrättalagt 'cool'.

    Jag gillar Trabbelmejkers låtar, det är fan riktiga fotbollsdängor det!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.