2009/05/08

Katastrof!

KATASTROF. Katastrof, det är fullständig katastrof! Det går att briljera mot bottengäng då funkar det, men när man möter någon av lite högre klass, som "tex Gefle" då funkar ingenting längre - det är Katastrof! OCH det är egentligen inte tränarnas fel, felet är styrelsen som har tillsatt en tränarstab som har noll erfarenhet från utklassningar i högsta ligan - det är KATASTROF!

Man kan dominera mot Djurgården & Öis, slagpåsar, men möter man Gefle nej då blir man utspelade och bjuder inte upp till något skönlir. Hysén får spela match efter match, han är katastrof, allt är katastrof...

Jag vill ha 6-0 som jag en gång har haft liksom. Jag vill inte vinna med 3-0, 1-0 det ger mig ingenting. Man lägger så jävla mycket pengar på Blåvitt, hela sitt liv, då vill man få nånting tillbaka - i alla fall lite rolig fotboll men det är bara katastrof, från början till slut...

Man har druckit några öl, är irriterad i stundens hetta så vill man få utlopp för sina känslor & känner "vaffan skall man göra", så på nåt sätt måste man få protestera. Jag tänker inte skriva nåt mail, jag tänker inte gå på något årsmöte utan jag bloggar här & nu precis när jag känner det, vad jag tycker...

48 kommentarer:

  1. Hahaha klockrent!

    Bojkotta gais!!

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte.

    SvaraRadera
  3. uppskattar inte skämtet.

    SvaraRadera
  4. Hahahahahaha. Världsklass.

    SvaraRadera
  5. HAHHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  6. Bäst är "Jag vill ha 6-0 som jag en gång har haft liksom" haha!

    SvaraRadera
  7. Riktigt roligt!

    SvaraRadera
  8. riktigt härligt. men dock kan folk missuppfatta skämtet.

    SvaraRadera
  9. vad är det som händer med baraben? varför tillåter man folk med otroligt dålig humor skriva "ironi"krönikor till höger och vänster...? jag blir så less

    SvaraRadera
  10. Hahaha, "Jag bloggar här och nu". Fan vad jag skrattade. Sparven är en klassiker utan dess like.
    /Fnyq

    SvaraRadera
  11. Förra ironitexten var bara löjlig och tråkig. Kass humor.

    Men den här var toppklass. Den hade det som första saknade och det är en referens.

    Kanon!

    SvaraRadera
  12. Så jävla bra, sparven är en klassiker :)

    SvaraRadera
  13. Hahaha, skrattade mest åt "jag vill ha 6-0 som jag en gång haft likosm" :D

    SvaraRadera
  14. Fyfan så tråkigt, vad sysslar ni med?!

    SvaraRadera
  15. Den här texten är rolig och bra till skillbnad från den förra! "Jag vill ha 6-0 som jag en gång har haft liksom" hahaha

    SvaraRadera
  16. Strålande! Det här inlägget gjorde min dag!

    "Jag vill ha 6-0 som jag en gång har haft liksom"

    HAHAHAHAHAHA!

    SvaraRadera
  17. tröttnat på ironi nu vill ha en sarkasm krönika i stället blir roligare då

    SvaraRadera
  18. Hade det vart 1a iron krönikan efter Gefle matchen hade det kanske vart lite kul. Men nu är det inte något annat än en dålig repris...

    /Daniel

    SvaraRadera
  19. Om ni kallar detta världsklass så har ni nte sett mycket.

    SvaraRadera
  20. Hahhahaha
    Underbart :P
    BOJKOTTA GAJS!!!!!!

    SvaraRadera
  21. Är det bara jag som tycker att det blivit alldeles för hetsigt i klacken? Okej att det är hets mot motståndarlag/supportrar. Men nu senast igår så var det hetsigt mot oss själva för att en del inte sjunger. Gefle hemma e ju inte dirket någon publikmatch, tycker att Joey och resten av Ultras sköter sig utmärkt. Tycker tyävrr att GFK är lite för hetsiga, men tycker samtidigt att det är bra att dem tar tag i det för att få en mer samlad klack. Då den som många vet är ganska bred.

    SvaraRadera
  22. hahahahaah så jävla bra

    SvaraRadera
  23. Haha för alla oss som haft Sparven som en ledstjärna i några år nu är denna världsklass. Helt grym!

    SvaraRadera
  24. hahaha klockren :D ni som inte fattar tips kolla länken =)

    SvaraRadera
  25. Hahahahahaha, hur bra som helst. Sparven (så hette han väl?) håller på att bli en legend i blåvittkretsar!

    SvaraRadera
  26. dumma jävla sparv.
    trött jag blir på alla "rätta er i ledet och tyck så här". skiter väl i dig och tycker vad jag vill om mitt älskade blåvitt. vill jag att de ska vinna med 6-0 så ska de göra det. punkt. gå och lägg dig nu "fotbollsälskare"

    SvaraRadera
  27. För alla er blåvita som vill förstå ironin lite bättre hänvisar jag er till följande länk som kommer ge er en bra förklaring.

    http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU

    SvaraRadera
  28. Sä jävla sköj!

    SvaraRadera
  29. Innerfittarosa2009-05-08 20:31

    Klockrent att ni driver med Sparven! En sån insats som han stod för utan Söderstadion får aldrig glömmas bort:)

    STOR HUMOR!

    SvaraRadera
  30. Haha, sparven äger.

    SvaraRadera
  31. Gäsp. Mellanstadieuppsats?

    SvaraRadera
  32. Men, det är ju inte HANS fel...

    SvaraRadera
  33. Anonym 19.06

    När man i år köper biljett till H/J står det klart och tydligt att detta är en sjungande sektion, här förväntas man sjunga och delta i tifo. GFK-snubbarna gör ett fantastiskt jobb med att skapa stämning och informera folk att om de inte sjunger så bör de byta sektion till nästa match...

    SvaraRadera
  34. haha det var det grymmaste någonsin.
    Ni som inte fattar MÅSTE se klippet innan när sparven upprepar ordet katastrof 50 000 gånger

    SvaraRadera
  35. Hahah denna var riktigt bra :D!

    SvaraRadera
  36. Två skitinlägg med dålig ironi på 24h. Det går helt klart utför på Baraben, tråkigt att se/läsa.

    SvaraRadera
  37. Ja, den där jäkla Hägern, Skatan, Trasten eller vad fan han nu heter lär få leva med det här ett bra tag framöver...

    SvaraRadera
  38. Anonym 22:41/ Surfa vidare till Ingbritt.com och STANNA DÄR, tack.

    SvaraRadera
  39. Anonym 21:56

    Det vet jag mycket väl att det är. Håller med om att GFK gör ett bra jobb som faktiskt tar tag i det istället för att bara stå och gnälla som många andra. Tycker dock att dem använder fel ton. Är inte i närheten lika hetsigt borta på ultras "sida"...

    SvaraRadera
  40. Tyckte du glömde ett par avgå i den här texten

    SvaraRadera
  41. Blåvt med dålig koll2009-05-09 11:16

    Vlka är GFK? Vad står det för?

    SvaraRadera
  42. Det HÄR är klass!! Mycket jävla bra!

    SvaraRadera
  43. Riktigt riktigt dåligt, luktar fjortis över det här lång väg.

    SvaraRadera
  44. Anonym 11.16

    GFK står för Göteborgs Fria Kamrater. Mer info finns på www.gbgfk.se men i stort sett har de som vision att skapa så bra stämning som möjligt samt att vara flest antal personer på flest antal matcher per år.

    SvaraRadera
  45. Googla på "sparven" alla ni som inte fattar!

    SvaraRadera
  46. Sparven är en klassiker! Jävligt kul faktiskt :)

    SvaraRadera
  47. Detta var faktiskt ett roligt ironiskt inslag!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.