2009/10/21

Köp din Halmstad-biljett du ock.... eller inte.

Déjà vu?

13 kommentarer:

  1. Trots att jag har årskort brukar jag gå in och kolla ett par gånger om dagen för att se hur många biljetter som återstår. Det här är en alltför vanlig syn. iTicket imponerar fan i mig inte...

    SvaraRadera
  2. Sån jävla skitsida iticket är...

    SvaraRadera
  3. Konstigt, jag kommer in..

    SvaraRadera
  4. Precis som anonym #1 är jag också nyfiken nog att kika några gånger om dagen. Den är nere väldigt ofta...

    SvaraRadera
  5. Jag kikar oxå in ett par ggr per dag av nyfikenhet. Kanske därför sidan kraschar? :)

    SvaraRadera
  6. Kanske är detta anledningen till att hela baksidan på 4-4-2 tidningen som kom idag skriker ut följande:
    IFK Göteborg-Halmstads BK
    Boka din biljett på:
    www.ticnet.se

    SvaraRadera
  7. Ett riktigt lyft att byta från Ticnet till norska Iticket till det här året. Krångel, krångel, felaktigheter, mer krångel och ej fungerande tjänster är väl gött!

    SvaraRadera
  8. Det är ju nerstängt ett par gånger i veckan iaf. Fruktansvärt amatörmässigt.

    SvaraRadera
  9. Det känns som om norrbaggarna får lämna ett oerhört generöst bud till nästa år om vi ska använda dem. Detta tillsammans med att de får förbättra sina system alternatvit stå för all kostnad vid felaktiget och tekniska problem. Detta är fan inte okej.

    SvaraRadera
  10. Har oxå årskort men jag kollar oxå nån gång varje dag för att man e nyfiken, Det är fel på sidan ca varannan dag.... skickade ett mail till blåvitt som vidarebefodrade till Iticket,såhär löd mitt mail: Ni uppmanar folk att boka biljetter men har inte fixat internetbokningen som är åt helvete... SKÄRPNING ta mej faaan! det var inför GAIS matchen, fick ett svar av Iticket som löd såhär: Hej Daniel,



    Tyvärr har vi haft allvarliga tekniska problem med vår maskinvara (disk-crash mm.) sedan i lördags eftermiddag. Vi sliter med att få allt på plats igen. Systemet är för närvarande väldigt instabilt.



    Jag förstår din frustration och vi gör allt som vi kan för att få det stabilt igen.



    Jag önskar att jag också kunde säga ”skärpning … ta mej faan”, men det hjälper föga i en sån här situation. Skulle jag säga det till mina tekniker så skulle dom nog gå hem och aldrig mer komma tillbaka.



    Med vänliga hälsningar



    Rolf Andersson



    iTicket AB


    JAG KAN TA MEJ FAAAN BYGGA ETT EGET SYSTEM SOM KOMMER FUNKA TILL 100% PATETISKT SVAR!!!!

    SvaraRadera
  11. Blev förbannad och skickade ytterligare mail som löd: Dina tekniker är inget vidare du... Men det är ju iofs inte deras fel att nån pajas inte klarar av att bygga ett system som håller! Vad är det som krånglar den här gången då? Och vad var det för fel i förrgår? Man börjar ju undra...

    // Blåvittfan

    SvaraRadera
  12. MAILBOMBA iticket

    rolf.andersson@iticket.se

    SvaraRadera
  13. Tycker för övrigt att det är fegt av IFK att bara skicka vidare mail istället för att ta ansvar för sitt val av biljettleverantör. Man slås några gånger per säsong hur jävla amatörmässigt delar av den här föreningen sköts...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.