2009/10/21

Inför BP vs. IFK Göteborg

11 kommentarer:

  1. Riktigt grymma filmer, keep up the good work!

    Krossa BP!

    SvaraRadera
  2. Haha, det där hacket i CD-skivan hade jag glömt.

    SvaraRadera
  3. Karlsro04 är grym.

    SvaraRadera
  4. Fan va gött med sommar!!! Och jeflar så fin mattan var då.

    Krossa BP imorgon!

    SvaraRadera
  5. Fy fan, jag ryser när jag hör "snart skiner Poseidon"

    SvaraRadera
  6. Fan vad bra vi sjöng!

    SvaraRadera
  7. Det var var väl typ nästan 30 grader den dagen vill jag minnas. Att få se Pontus efter matchen med halsduken ovanför huvudet var värt allt svett och vätskebrist den dagen. Känns som det var igår och mattan var jun helt grym då!

    SvaraRadera
  8. Det var hett som i Afrika den dagen ja, men väl en match man kommer att minnas länge

    Det var inte dåligt vilken kamera du ligger inne med heller, inga amatörprylar här inte

    SvaraRadera
  9. Jag fick gåshud som vanligt av snart skiner poseidon, och den höll i sig när jag ser hur fint vi sjunger!! Fan vad jag älskar blåvitt och oss änglar! Finns det något bättre?

    SvaraRadera
  10. någon som vet var man kan se denna matchen gratis? typ streama eller nått? gärna en adress dit...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.