2009/10/30

Nisses brorsa...

19 kommentarer:

  1. Haha. Eller så e det Nils eric som ung.

    SvaraRadera
  2. Steve Irwin2009-10-30 11:01

    Ärligt talat så borde man fan sätta galler runt Solna och låta dom inavlade djuren självdö.

    SvaraRadera
  3. hehe faaaaan BB!

    just den killen av alla jävla solnaslödder väcker mina beskyddarinstinkter, jag tycker han är rörande och lite sorgsen.

    fan att ni inte kunde släppa den gubben och koncentrera er på medeltidsriddarna, fårknullarna och nazisvinen.

    jaja

    SvaraRadera
  4. Hahahahahaaaa, va fan... han väcker ju mina moderskänslor (och då är jag inte ens bruuud).

    Krossa gnaget!

    SvaraRadera
  5. Låt er inte luras han är 21 enligt sin youtubesida :-)

    SvaraRadera
  6. He he skön kille, tänk er honom i blåvitt tröja sjungandes en blåvittlåt istället :) Han har ju hjärta för klubben, grabben.
    Har svårt att göra mig rolig på hans bekostnad faktiskt.

    09.11.01 IFK-AIK 4-1

    SvaraRadera
  7. IDOL NÄSTA! :O

    SvaraRadera
  8. Han är ju störtskön :-)

    SvaraRadera
  9. va fan,
    grabben är ju bara runt 12, 13 år
    alla hatar sååålna, men taskigt att lägga ut denne lillkille

    SvaraRadera
  10. Asså den låten är inte bra. Inte så att man ryser direkt som man gör när snart skiner poseidon. Ska jag vara ärlig så tycker jag att ajk borde byta låt när dom går in på råttsunda

    SvaraRadera
  11. som sagt, grabben väcker mina beskyddarinstinkter och jag tycker fan han e grym

    tycker också det är taskigt att lägga upp den

    ta bort!

    heja blåvitt

    SvaraRadera
  12. Måste bara säga att han e ju en sån skön gubbe! Det går ju inte att tycka illa om han!

    SvaraRadera
  13. Gothenburg Angel2009-10-30 15:14

    Rubriken know your enemy
    Jahapp

    *Skrattar*

    SvaraRadera
  14. går inte låten "och snuten sprejar" ? Han verkar tro att "snuten spejar" LOL ...

    SvaraRadera
  15. Vad gulligt!!

    SvaraRadera
  16. Vafan är det här?

    SvaraRadera
  17. WTF?! Vadå gull och söt? FREAK!

    SvaraRadera
  18. Visste ni att videon med det här missfostret spelades in på särskolan i Solna.

    SvaraRadera
  19. Imorrn ska Glenn krossas...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.