2009/10/27

IFK Göteborg vs. HBK Snart Skiner Poseidon

15 kommentarer:

  1. Rysningar, fan man får rysningar.

    SvaraRadera
  2. Rysningar, fy fan vad underbart! Alla ni som är på plats match efter match, ni är helt underbara! Blåvitt,bäst i Sverige, både på planen och på läktaren! Heja åt mig med på söndag.

    Läser ihop med en råtta på Karlstads Universitet här, och enligt han så lever råttorna på att bli hatade, så snälla, ge dem inte det! Älska IFK på söndag istället! aldrig hata, bara älska!

    SvaraRadera
  3. Undre klacksektionen kan bli mycket bättre.

    SvaraRadera
  4. Gothenburg Angel2009-10-28 00:54

    Underbart !!!
    Vill bara säga tack Blåvitt!
    Jag älskar er.....

    SvaraRadera
  5. Är en årskortsinnehavare som flyttade till Los Angeles i somras, undrar varför "För vi glömmer aldrig änglarna" bara görs en extra gång här?! Skandal!

    SvaraRadera
  6. Los Angeles-killen
    Musiken stoppade, antagligen tekniskt fel? SÅHÄR SKARE INTE VA!

    SvaraRadera
  7. Var på nedre, å fan va nervositeten hängde i luften...
    Efter..
    Då kunde jag andas, sicka hjältar

    SvaraRadera
  8. Det var inget tekniskt fel. I samma sekund som musik stannade började det rulla reklam på skärmarna. Frågan är om de har sålt det bästa bästa vi har fått fram på flera år...

    SvaraRadera
  9. Reklam och reklam, det var en kampanj mot rasism och hat vad jag hann uppfatta, det värsta med det var ju dock att det var Taco-Andess som snackade, så vi gick från en grym inmarschsång till ett sjukt busvisslande, tills boråsarn byttes ut mot Gud som också snackade, men då var ju hela grejen redan förstörd där..

    SvaraRadera
  10. vi kan bli mkt bättre än så!!

    SvaraRadera
  11. Jag tycker vi skulle valt Maia Hirasawas "Gothenburg" istället, men men...

    SvaraRadera
  12. Man får sjuka rysningar och tårar i ögonen

    SvaraRadera
  13. Jag hatar att bo i Stockholm när jag ser det här! Ok att det är kul att se Blåvitt på bortaplan (i år Bajen, DIF & BP) men att få uppleva IFK på GU måste vara något alldeles extra!

    Nästa år.. då jävlar!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.