2010/03/26

Rösta på BaraBenbikinin - nu på plats 8 & klättrar!

17 kommentarer:

  1. hahahahaha hade den funnits till salu skulle min tjej fått en på studs!

    SvaraRadera
  2. Känns lite ostigt att göra reklam för den där skiten här asså...

    SvaraRadera
  3. reklam? Vi ska vinna skiten! Sedan kommer blåvita bikinis finnas på varje strand i landet haha

    SvaraRadera
  4. Vi ligger bara ca. 2000 poäng bakom ledaren :P
    Men harrejävvlar vilken snygg brud! Min blivande kvinna ska inte få bära annat!

    SvaraRadera
  5. Ingemar F Kannerbom2010-03-27 00:36

    hahahahaha hade den funnits till salu skulle min kropp fått en på studs!

    SvaraRadera
  6. Jag hittar inte den bikinin på sidan då jag går igenom alla, borttagen?

    SvaraRadera
  7. Fin bikini men bruden va ingen höjdare.

    SvaraRadera
  8. Jag har röstat nu, får jag åka med på 20.000kr-resan som är 1:a pris i tävlingen?

    Lite självisk kampanj av er detta men förbannat snygg var den och ser gärna massor av flickor iklädda denna i sommar.

    SvaraRadera
  9. M/ Självisk? Haha, vänta bara om vi skulle plocka hem något pris - då jävlar blir det kuppchock!

    SvaraRadera
  10. haha, om den vinner lovar jag att köpa den och bära den med stolthet;) se till att få med en ifk logga med:D

    SvaraRadera
  11. En bikinni som man ser igenom, hallå eller?

    SvaraRadera
  12. OMFG vilken ful jävel..

    SvaraRadera
  13. VINNER NI 20,000 i PRESENTKORT SÅ ANVÄND DET TILL NÄSTA TRÄNINGSLÄGER!!

    SvaraRadera
  14. och så ni vet, dom ser när ni fuskar, PLUS att det redan finns bikinis som ser ut så, överallt hahah

    SvaraRadera
  15. möcke möcke snöggt

    som Birro skulle sagt

    SvaraRadera
  16. Hej hej! Måste bara säga att din bikini var skit snygg! Röstade på den. :)
    Skulle vara kul om du ville rösta på någon av mina också, här hittar du dom,

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=vDivhQPIfKqmuO8syVeI9q0gb4IhPjd0m0uJ#bikiniGallery

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=dzT9A5b9QwUxkzXhRgMQZo1Fh0pS8aUaPoWQ#bikiniGallery

    Ha en bra dag! :)

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.