2010/03/20

2 dagar kvar - slut upp på träningen i morgon!

INFÖRHETS. Glädjen från förra helgen sitter säkert kvar hos de flesta, så även hos mig själv. Men sådan glädje brukar vara färskvara. Lika optimistisk som man blir efter en vinst lika pessimistisk är man efter en förlust. Vi kommer dock ha optimism även efter måndagens match men vi måste vara beredda att jobba för den.

Det första steget i det arbetet tar vi redan i morgon. Blåvitt tränar då på Valhalla klockan 17:00, (söndag eftermiddag) och DU är inbjuden. Nej, du är ditkommenderad! Alla som tycker det är lite jobbigt att ta sig upp till Kamratgården har nu en ypperlig chans till att deltaga på en före-matchen-träning i centrala Göteborg.

Ni kan läsa mer om det här hos Änglarna.

Biljettläget enligt officiella är under lördag förmiddag 10 567 biljetter.
Årskorten har jobbat sig upp till 6 654.

Vi ses på Valhalla i morgon, på Avenyn före matchen på måndag och på läktaren senare på kvällen. Glöm inte halsduken!

13 kommentarer:

  1. Yes. Räkna med snabbe Sam. Jag är det innan ni hinner ens föreställa er det

    SvaraRadera
  2. I'll be there! Finns inga ursäkter!

    SvaraRadera
  3. Grabbar ja kommer om ni bjuder på lite kröka.;)

    SvaraRadera
  4. oroväckande låg biljettförsäljning? Elelr tycker ni inte det??? Kan någon lugna mig lite?

    SvaraRadera
  5. anonym 13:04/ Det har gått från drygt 8000 på tisdag till 10 500 på fredag, så det ångar på rätt väl. Nu har vi hela helgen kvar + måndagen så vi kan nog börja räkna med en siffra uppemot 14-15 000!

    SvaraRadera
  6. The queen innan matchen !

    SvaraRadera
  7. Fan man längtar till måndag. Har köpt ny tröja till mig själv och till grabben!!! Hade varit gött med Liverpoolseger imorgon och tre mål av Zlatan som uppvärmning i helgen

    SvaraRadera
  8. Jag kommer på måndag :)

    SvaraRadera
  9. ååå harreguuud

    SvaraRadera
  10. Wow vilken uppslutning..*ironi*

    jag gick efter 30 min...prestera imorgon!!!!!!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.