2010/01/20

Upplev inte stämningen - var en del av den!

27 kommentarer:

  1. Gåshud. Kan väll inte finnas någon som inte vill ha ett årskort när man vet vilken underbar stämmning vi har.

    SvaraRadera
  2. Grymt. Förutom den fadäsaktiga sistaframen på filmen. "Våran himmel, erat helvete".

    Ska man skriva klyschigt hade det väl varit klyftigt att göra det rätt. Men men, man kan ju inte få allt.

    KÖP ÅRSKORT!

    SvaraRadera
  3. Man längtar ju inte mindre...Fyll på nu gubbar och gummor...

    SvaraRadera
  4. Minst 15000 årskort bör säljas inför säsongen.

    SvaraRadera
  5. Ååååååååh! Det är så att man ser fram emot allsvenskan 2010. Dags för revanch. Köp årskort alla soffpotatisar. Framåt Kamrater!

    SvaraRadera
  6. Hetsa alla ni kan på arbetsplatser och bland kompisar!

    SvaraRadera
  7. hah, jag fick faktiskt gåshud av det här. Så sjukt gött gjort! Det enda som driver en på jobbet såhär års är tanken på 13 mars!!

    SvaraRadera
  8. Frankie > Har du hämtat musikinspiration från AIK? Samma som de hade i sin GULD-DVD teaser. Slump? Jag tror inte på slumpen. Smyggnagare!

    AIK - Enda obesegrade laget på Nygamla Ullevi.

    SvaraRadera
  9. Så jävla rätt!!

    SvaraRadera
  10. anonym 15:27: Hapoel tel-aviv, helsingborg, häcken och halmstad oxå, skaffa kunskap innan du öppnar käften.

    SvaraRadera
  11. anonym 15:27/ Det är inte frankie som gjort videon din idiot.

    SvaraRadera
  12. Fan att man tvingas bo i Malmö i tre år nu, jag får stark hemlängtan när jag ser detta!

    SvaraRadera
  13. ÖÖHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH


    Det är ju sektion N som är stämmningen. Klacken pff :!

    SvaraRadera
  14. Vår himmel, ert helvete, om jag får be.

    SvaraRadera
  15. Be inte.


    Köp årskort!

    SvaraRadera
  16. Fantastiskt klipp! Bästa 2009-sammanfattningen jag sett so far!
    Ses den 6:e på Valhalla! Glöm inte att sätta upp posters från ifkgoteborg.se för förfesterna, så lockar vi folk oxå!

    SvaraRadera
  17. Den som kan kolla på denna filmen utan att få gåshud är Giasare.

    SvaraRadera
  18. Bara en snabb fråga, vad heter låten i videon?
    /Lundquist

    SvaraRadera
  19. http://www.youtube.com/watch?v=1AiWu6oG4Oc

    0.32 :)

    SvaraRadera
  20. Lundquist: Den är från filmen Pirates of the Caribbean borde vara låten He's a Pirate.

    Anonym 20/1/10 15:27 Jag har haft den som ringsignal när jag skall upp på morgonen för att gå och se IFK, så har AIK snott den av mig då?
    Du är bara patetisk, sök på youtube och du kommer hitta tusentals filmer med denna låten, det är en av de mer populära.

    SvaraRadera
  21. anonym 15.30:
    "Hapoel tel-aviv, helsingborg, häcken och halmstad oxå, skaffa kunskap innan du öppnar käften."

    Ja, precis. I ditt stycke kan man finna inte mindre än 3(!) fel. Men eftersom du är bäst och vet mest så fattar du vilka det är, antar jag?!

    Häftigt att AIK fortfarande är ensamt SVENSKT lag om att vara obesegrat på fuskbygget.

    Till videoskaparen. Ja, fine. Du är först, allsmäktig och tyngst. Alla kopierar häftiga IFK Göteborg, alltid oavsett.

    SvaraRadera
  22. Not och tillägg... Som bekant är inte den allsmäktiga, blåvita klubben som kallas kamrater ensamma om att spela på nämnda fuskbygge. Att tänka på.

    SvaraRadera
  23. Anonym 07:48! Är du lite dum i huvudet eller? det ÄR fler lag som inte är besegrade på gamla ullevi.

    SvaraRadera
  24. honken din jävla skvallerjournalist. AB-wannabee, hur fan kan du kalla Pär för "stjärnforvard"?? han har ju för fan inte spelat en match för blåvitt. innan dess är han varken stjärna eller nåt annat. och nä, du kan inte förklare bort detta! faaan va besviken jag blir!

    SvaraRadera
  25. Anders > NÄMN ETT?! Ett SVENSKT! Förutom AIK. Alla lag utom AIK och Hapoel (EJ SVENSKT) har fått stryk minst en gång på Nygamla Ullevi, antingen av IFK, GAIS eller ÖIS. Och vi pratar tävlingsmatcher! Om jag nu har FEL så ber jag dig att ÖVERBEVISA DETTA och inte bara säga att jag har fel! Vilken match pratar vi om, när spelades den och vad slutade den? Du är utmanad.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.