2010/01/21

En go gäng?

INTERNATIONELLT. Behöver man vara bästa vänner utanför fotbollsplan för att prestera på densamma? Naturligtvis inte. Det kan dock vara bra att undvika pressen- om man har negativa åsikter om en medspelare. Än bättre är - om man har mordiska tankar- att hålla dem för sig själv. Diego Milito tänkte annorlunda:
Jag måste vara helt ärlig här, när jag spelade mot Balotelli - och detta vet han om - så ville jag döda honom! Nu när han är min lagkamrat, vill jag fortfarande döda honom, säger Milito till Sky Sport Italia.
Utan konkurrens får man nog säga att detta citat slår allt man tidigare har hört. Ett ord beskriver det bra. Surrealism.

2 kommentarer:

  1. Det finns ingen vettig människa, med förståndet i behåll, som använder uttrycket "en go gäng".

    SvaraRadera
  2. Och det är du rätt person att uttala dig om ?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.