2010/01/10

Kanal Glenn: Blåvitts mål i Allsvenskan 2009


15 kommentarer:

  1. Kredd till di Crumbs, fint jobb. Någon som har bilden i högupplösligt format från kör så det ryker-tifot från aik-matchen?

    SvaraRadera
  2. Satt o tänkte på en sån här video igår kväll faktiskt. Tack som fan!

    SvaraRadera
  3. När jag tittar på denna videon så frågar jag mig själv och snyftar:
    hur fan kunde det inte bli sm-guld?

    SvaraRadera
  4. Kollar jag på den här filmen så kommer jag få ännu värre abstinens än vad jag redan har...... är det värt att kolla?

    SvaraRadera
  5. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    SvaraRadera
  6. Saknar målen ifrån Europa Legue och Svenska Cupen men bra jobbat!:)

    SvaraRadera
  7. Alltså, tänk om Sella hade fått sätta den där bollen i mål istället för ribban mot AIK... Fan vad vackert de hade varit. Ett fantastiskt slutpå en fantastisk säsong. Jag börjar fan gråta när jag tänker på det.

    ?/

    SvaraRadera
  8. Hade vart en grym höjdare om man kunde tanka hem filen! Sitter på ett franskt bredband av modellen segt, så youtube är inget alternativ. Tack Baraben - Tack Crumbs!!

    SvaraRadera
  9. Riktigt nice film måste jag säga. Vilket va nu säsongens snyggaste? Efter ett långt övervägande bestämde jag mig för att hyséns chip mot kalmar va det snyggaste.

    SvaraRadera
  10. Du gör ett helt fantastiskt arbete Crumbs. Ser fram mot Guldåret 2010 nåt enormt. Jag e säker på att detta kommer att bli ett helt fantastiskt år. Så tack på förhand Crumbs, du kommer att få redigera många nya fina mål.

    SvaraRadera
  11. Sellas mål på övertid mot Gajs är ju klart säsongens skönaste, vilken eufori. Tvåa kommer Hjalles frispark mot Ellos, otroligt skönt i det läget. Andra mål kanske är snyggare men glädjen över dessa två är det man minns för alltid

    SvaraRadera
  12. Vackert, tusen tack. Kass musik dock. Mer sånt här: http://www.youtube.com/watch?v=njUOSlVNIKA

    SvaraRadera
  13. Nästan komiskt hur många mål det är som kommer från högerkanten. Men det hade faktiskt varit en fördel om vi kunde göra mål från vänsterkanten också..

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.