2010/01/19

Det här är BK Häcken

43 kommentarer:

  1. Men va fan...

    SvaraRadera
  2. hahahahaha, ja vad fan ska man säga?

    SvaraRadera
  3. Det här var ju fan grymt. Jag gillar nästan Häcken efter att ha sett detta.

    SvaraRadera
  4. Han som sjunger är kanske ingen höjdare men annars är låten rätt grym faktiskt.

    SvaraRadera
  5. jag bor på Hisingen men funderar på att flytta efter detta . //H

    SvaraRadera
  6. Herrejävlar.

    SvaraRadera
  7. Kul låt! En instant classic :-)

    SvaraRadera
  8. jag får en fruktansvärd ångest av den här låten och sångaren.

    SvaraRadera
  9. Förstår inte riktigt meningen med att lägga upp denna länken.
    Vi i Blåvita skall vara försiktiga med att häckla Häcken då de tyvärr oftast gör väldigt bra matcher mot oss. Tänk om vi vunnit åtminstone en av matcherna förra säsongen...
    Nu möter vi dem direkt-jag blir inte förvånad om vi får 3i röven av häcken.
    ;)

    SvaraRadera
  10. Va f*n är det Onkel Kånkel som sjunger eller?

    SvaraRadera
  11. Haha, en blandning av Onkel Kånkel, Mora-Nissa och jagvillhakorv-gubben. Typ.

    SvaraRadera
  12. JAG BYTTE LAG TILL HÄCKEN BÄTTRE LÅT FÅR MAN LETA EFTER

    SvaraRadera
  13. haha häcken är ett skämt.

    SvaraRadera
  14. Väntar på att någon från Bajen ska komma och säga att låten är snodd...

    SvaraRadera
  15. 18:17 kamma dig nu. Onkel var ett geni och skall inte jämföras med den här vedervärdiga smörjan till falsksång.

    SvaraRadera
  16. Jag tycker Häcken gör ett kanonjobb!men heja blåvitt!

    SvaraRadera
  17. Hehe Ofta att Onkel Kånkel comebackar! Och nej, han var inte ett geni! Bara en vilsen liten pedofil/gnagare

    SvaraRadera
  18. Så oerhört dålig låt, klarade inte av att lyssna/se på hela!

    SvaraRadera
  19. Helt fantastiskt, kolla in hemsidan oxå, http://www.hisingen.in/
    Vill du inte flytta till den "gröna ön" efter detta (så är du antagligen frisk...)

    SvaraRadera
  20. Ett skämt?? Ingen läggar väl ut sådant om de verkligen älskar sitt lag och hem

    SvaraRadera
  21. onkel = geni
    jubel, jubel

    SvaraRadera
  22. Finns ju riktigt pinsamma låtar som behandlar blåvitt.

    Bland annat pekoralet "Blickar över Götet" eller vad fan den heter.

    SvaraRadera
  23. Hahaha, sjukt grym låt ju.

    SvaraRadera
  24. Arne Tammer2010-01-19 21:42

    Göb göb, Onkel Kånkel lever för evigt. den här smörjan dock är fan det sämsta skiten jag hört

    SvaraRadera
  25. uteslutande det sämsta jag sett.
    pinsamt är det väl inte. för vem? vem bryr sig om häcken egentligen?

    SvaraRadera
  26. Riktig kul! Bor på Hisingen och gillar stället, men den här låten är ju lite som antipropaganda, men jag tycker ändå låten är bättre än både MFF :s asdåliga hymn mm och Öis slakt av pet shop boys.. Men bra är den inte.

    SvaraRadera
  27. gudars skymning

    SvaraRadera
  28. gudars skymning..

    SvaraRadera
  29. Hahaha! Bara stjärtgossar i häcken!

    Kör upp den!

    SvaraRadera
  30. Ofta du jämför denna med "Blickar över götet". blickar över götet är Faaan så mycket finare

    SvaraRadera
  31. ja som trodde att ni skulle göra er anmärkningsvärda över att häckens ordförande som är föreslagen har varit vd för fakum innan :P

    SvaraRadera
  32. hehe
    Röva kan vara så länge de inte tar fler poäng av oss. 436 anhängare. Otroligt priviligerad då jag sluppit tillbringa tid på den ön. Vilka ställen det finns i stan. Jag hittar bättre i jungeln än om jag blir avsläppt långt från spåret där uppe. Kul att de trivs i alla fall.

    SvaraRadera
  33. Hisingen... Hisingen...Hisingen där bor inte jag... Och fy fan va de e bra!

    SvaraRadera
  34. Snälllla sluta gilla häcken så jävla mycket allihop, det skitlaget snor poäng från oss varje år och har sämst publik i hela världen

    SvaraRadera
  35. Haha, vafan. Häcken är ju så sjukt charmiga. Unnar dem all framgång, förutom när de tar poäng mot oss givetvis.

    SvaraRadera
  36. Symptomatiskt att låten går i moll. Äh, videon går ju fan också i moll.

    SvaraRadera
  37. Haha fan vilken kass låt. Men jag fick mig ett gött skratt till morgonkaffet iaf, tack för det!

    SvaraRadera
  38. Underbar ironi!

    SvaraRadera
  39. @ 19/1/10 21:17

    Dö gå och kamma dig. Att du ens jämför de två låtarna bevisar bara hur dum du verkar vara.

    Blickar över Götet är ta mig fan bättre än vissa av de Per Gessle låtar som förstör sommaren på radion.

    SvaraRadera
  40. Grym låt. En straffspark i fejan på de mer folkliga kompositörerna Alme och Hellström. En låt med lite humor, distans och värme. Tack till upphovsmakarna!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.