2006/08/13

MÅL DIREKT
"Nu är han en av
oss" - busen Wernbloom

hyllar Shaffers debut

Göteborg
Shaffer, vilken smakstart.
"Shaffe" gjorde mål direkt
på första träningen.
- Han är en av oss nu, säger
Pontus Wernbloom.

I förra veckan presenterades han
för IFK:s fans och media. I går
presenterade José Shaffer
sig själv för sina nya lagkamrater.
Den argentinske stjärnan gjorde mål
direkt när det var dags för spel på träningen.

Vill ni läsa fler idiotiska artiklar så hänvisar jag er till Aftonbladets hemsida.

18 kommentarer:

  1. klockrent, alla sätt att fylla ut tidningen är inte bra.

    SvaraRadera
  2. Lika bra som Zlatan!

    Baraben goes aftonbladet.

    SvaraRadera
  3. Mål direkt på träningen alltså, då blir han årets ärkeängel

    SvaraRadera
  4. Det är ju verkligen makalöst vad man får publicera i en tidning! Jag hade bara läst rubriken innan och trodde att det iaf gällde en träningsmatch mot riktigt motstånd. Journalistik på hög nivå

    SvaraRadera
  5. Väldigt off-topic men fortfarande kul.. Tidigare har Patrik Sjöbergs EM-blogg rosats här på sidan för den frispråkighet som levereras i densamma. Om de rubriker som tidningarna idag levererar är sanningsenliga, något de inte alltid kan anses vara, tror jag nog att årets blogginlägg postades av herr Sjöberg igår. Frispråkigheten når höjder som medievärlden sällan skådat då inlägget inleds med "Börjar känna att jag har fått en överdos av friidrott..." Så sant så sant..

    SvaraRadera
  6. Guldet är väl redan i hamn då..

    SvaraRadera
  7. "Kanske föredrar de en villa nu när de ska ha barn, säger en Inter-källa."

    Låt mig gissa, Jennifer. Interkällan var killen som vaktade grinden du inte fick passera.

    SvaraRadera
  8. Hahahahahahahhahahaha...mitt i prick.
    Aftonblaskan suger!

    SvaraRadera
  9. Jag kan ha fel, men heter han inte Shaffer?

    SvaraRadera
  10. Du kan ha jätterätt så nu är det ändrat.

    SvaraRadera
  11. Hahaha - snyggt sätt att visa hur idiotiska artiklar AF kör...
    Mailbomba Wegerup!

    SvaraRadera
  12. mailboma *.*@aftonbladet.se

    SvaraRadera
  13. Aftonbladet haha sicka jävla klåpare.

    SvaraRadera
  14. HAHAHHAHAHAHAH

    SvaraRadera
  15. Så klockrent!! Aftonbladet...suck!

    SvaraRadera
  16. Tack för att ni gör narr av AB! När jag vill ha nyheter läser jag baraben... skulle jag (vem fan vill det?) läsa skvaller om Zlatan läser jag Simon Bank.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.