2006/08/11

Heja Gais


Tipstack: Torcida

17 kommentarer:

  1. ugly as hell

    SvaraRadera
  2. Kan inte förstå att ni gör så här mot mej, inte fan har jag gett mitt godkennande för detta *Ellos*

    SvaraRadera
  3. måste bjuda på denna en gång till
    www.erikbe.com/IMG_6992.jpg

    SvaraRadera
  4. Haha, bilden från GP är ju störtskön. Såg den i tidningen, men såg inte då att det faktiskt står GAIS på ryggen på honom. Det höjer ju bilden till helt andra nivåer. Klassisk.

    SvaraRadera
  5. Meastro, kul att dom skrev in och klagade så att GP fick försvara sig

    SvaraRadera
  6. Jag väntar på att Baraben ska köpa rättigheterna till bilden av mig för rekordbelopp

    SvaraRadera
  7. HUMOR PÅ HÖG NIVÅ!

    SvaraRadera
  8. denna bloggs namne glenn hysen skall kommentera när vi spelar det nya fifa=)

    http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,870616,00.html

    SvaraRadera
  9. erikbe/ Jag tippar att vi kommer sno bilden av dig och du kommer stämma skiten ur oss...

    SvaraRadera
  10. Man måste ju säga att skinn västar har sin charm hehehe!

    SvaraRadera
  11. ja tyckte black army Mia var vidrig men det här är ta mig fan rekord

    SvaraRadera
  12. Det här var nog det roligaste som publicerats på baraben! Sicka raggare dom är!

    SvaraRadera
  13. frankie

    See you in court. Allvarligt talat så är bilderna grrrrrratis

    SvaraRadera
  14. Luffare är bara förnamanet... :)

    SvaraRadera
  15. Spaning på staden, om någon vill veta så är killen med kepsen (han som är emd på båda bilderna)en trogen Gais suporter såg honom idag när han klev av bussen i exakt de kläderna( hurvida jeansen va samma är oklart). Om killen saknar andra kläder eller om det var en slump låter jag vara osagt men han klev av buss 240 från Lilla varholmen. HAHA

    SvaraRadera
  16. Tycker bara det var tur att ni inte la upp de värsta bilderna..

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.