2007/07/05

Vi söker DIG till Baraben-familjen!

BARABEN Har du en åsikt om Blåvitt? Vill du dela med den till fler i form av en krönika, ett referat, en reseberättelse, en blåvitt-anekdot, en debatt-artikel eller varför inte lite Blåvitt-poesi? Är du intresserad av att skriva på Blåvittbloggen "Bara ben för Glenn Hysén"? Sedan starten av bloggen strax innan säsongsstart så har vårt gäng växt till 60 skribenter och sidan har haft över 1 000 000 unika läsare.

Allt material är välkommet på bloggen, allt från korta kommentarer kring rykten till långa krönikor, bilder från matcher och resor, kommentarer kring fotbollsnyheter och så vidare.

De enda kriterier du behöver fylla för att bli del av gänget på Baraben är dessa:
- Du måste behärska det svenska språket.
- Du måste vara 18-75 år gammal.
- Du måste älska IFK Göteborg.

Om man vill skriva en gång om dagen eller en gång om året spelar ingen roll- bara till att ösa på!

Vad gör vi på Baraben.com då?
- Vi vinner Rikets Änglar (Och Fotbolls-Quizar...)
- Vi arrangerar privata bortaresor
- Vi skapar HETS kring IFK Göteborg
- Vi arrangerar Blåvitt-pokern (Kommer åter i höst)
- Vi anordnar en Blåvit supporter-spelpool i samarbete med 3Bwin...
- Vi driver Alternativa Shopen
- Vi håller tonen för en kritisk läktarröst
- Vi ger alla blåvita ett öppet forum för debatt och diskussion
- Vi stödjer Supporterfonden

Maila oss på kontakt@baraben.com om du vill ha en inbjudan till att bli skribent på Blåvittbloggen! Man registrerar sig på mindre än två minuter och att publicera texter är gôrlätt. Alla slags röster är välkomna att delta! Vill du publicera konkreta åsikter så är det välkommet, kanske konstruktiv kritik mot klubben, tankar om spelsystem och så vidare är skitbra och passar in perfekt.

Intresserad?
kontakt@baraben.com är som sagt adressen!

Hoppa på framgångståget!


6 kommentarer:

  1. fyfan sicken åldersdiskriminering må ja säga, under alla dessa år jag suttit på ullevis sittplats så måste jag faktiskt medge att detta är de bissarraste jag någonsin varit med om, både jag (76 år) och min fru hinduia (17 år)s största dröm är att få vara med i baraben gänget samtidigt, men pågrund av vår ålder får vi nu inte detta, *jag ryter till*. detta är de mest opedagogiska och oestetiska jag vart med om, skäms på dagens ungdomar!

    SvaraRadera
  2. hahahaha, tuffa tider torleif(s)... ;)

    SvaraRadera
  3. stora stygga Glenn-army =)

    SvaraRadera
  4. Blavitt-gefle 3-0
    Nu tar vi europaguld!!!!

    ///Floridafan

    SvaraRadera
  5. barabenfamiljen fick aldrig chansen

    SvaraRadera
  6. Jag älskar IFK Göteborg. Låt mig börja skriva sagor om tomtar, troll, älvor och blåvita framgångar ... och allt annat som inte existerar.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.