2007/07/05

Mannen i händelsernas centrum...

...vad säger han själv?

34 kommentarer:

  1. "Herrejävlar, gjorde jag mål? Sjukt."

    SvaraRadera
  2. Sälj mig när ni har changsen för helvete, den kommer inte igen..

    SvaraRadera
  3. ytterliggare en silly-artikel om selakovic? :p räcker det inte med dom andra två?

    SvaraRadera
  4. "Jaa, ja slapp fängelse"

    SvaraRadera
  5. "Ifk Göteborg har stöt mig genom den hårda tiden, och jag ska stöda dom med genom att börja prestera nu"

    SvaraRadera
  6. "Hur många barn får jag när jag blir stor?"

    SvaraRadera
  7. "Jääääävlar jag tappade tvålen!"

    SvaraRadera
  8. Han säger: Klart jag skriver på nytt kontrakt! Tack Blåvitt och alla blåvittfans för att ni stöttat mig som satan!

    Ärligt talat skulle jag bli sur som fan om sella lämnade nu.

    SvaraRadera
  9. ¨"Jag e kissenödig"

    SvaraRadera
  10. "This is SPARTAAAA!!!"

    SvaraRadera
  11. han citerar sig själv från klubbtv: "klart jag vill göra fler mål... eller mål."

    SvaraRadera
  12. Åhhhhhh vad gött det skall bli med Souvlaki!!!!

    SvaraRadera
  13. Klart jag stannar! Vi får verkligen hoppas att han gör så. Han visade ju mot Malmö senast vilken potential han har som vänstermittfältare och var ju tillsammans med Gustav bäst på plan. Så stanna Stefan, vi behöver dig!
    Han är ju med sin bollbehandling och ganska unik i dagens allsvenska. Att han inte gjort mycket mål kan kanske vara ett bevis på att han är bättre som yttermittfältare.

    SvaraRadera
  14. "ansikte bomaye vart skall vi ikvall" defenetivt det han sager

    SvaraRadera
  15. "Grekland, här kommer jaaaag!!!"

    SvaraRadera
  16. "Tack blåvitt för att jag hamnade i domstol tack vare ert agerande!"

    SvaraRadera
  17. "Tack agenten för att du spred ryktet om grekland, nu får jag ett 3års kontrakt med blåvitt!"

    SvaraRadera
  18. Öhh...Vad heter Souvlaki på grekiska?

    SvaraRadera
  19. "Jag gjorde mål! Gött! De händer så SELLAN"

    SvaraRadera
  20. Rör mig inte era jävla sketgreker!

    SvaraRadera
  21. jag är KISSNÖDIG!

    SvaraRadera
  22. absikteeeeeeeeeeeee

    SvaraRadera
  23. Nu ska jag inte göra fler!!!

    /Daniel

    SvaraRadera
  24. Nu skall jag hem och grilla kooooorv!!!!

    SvaraRadera
  25. "Först lipar Frankie för att jag får spela och nu för att jag eventuellt lämnar."

    SvaraRadera
  26. "Först lipar anonym kommentatör för att Frankie säger A, sedan för att han säger B och till sist för att han säger C."

    SvaraRadera
  27. kommentatör? Låter som något coolt, typ åka tåg tåg o kommentera samtidigt.

    SvaraRadera
  28. "fuck off göteborg"

    SvaraRadera
  29. Åhhh vi e Blåvitt

    SvaraRadera
  30. Många bra tips på vad han säger men mest troligt är väl typ: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. JAAAAAAAAAA!!!!!! MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!

    SvaraRadera
  31. var é ambitionerna`?

    SvaraRadera
  32. "Sug min sure Lithner!"

    SvaraRadera
  33. Inga kommentarer!!!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.