2007/03/24

Vad säger Ronaldinho?

10 kommentarer:

  1. Allt utan blöjja går att töjja!

    SvaraRadera
  2. Fan, trodde jag var färdig med all välgörenhets skit den här månaden.

    SvaraRadera
  3. Vilken BONDE!

    SvaraRadera
  4. carallo de fuoda

    SvaraRadera
  5. Snälla, jag kan väll få din Elfsborgströja, jag VILL SPELA I SVERIGES BÄSTA LAG!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. En Zlatan, två Zlatan .... shit 11 Zlatan, vi kommer att förlora nästa VM.

    SvaraRadera
  7. Hoppas ja inte behöver elda hö sen...

    SvaraRadera
  8. who's this cracker ass lantis?

    SvaraRadera
  9. Varför kallar alla mig tjock?

    SvaraRadera
  10. "Fan att jag försov mig imorse! Vilket taskigt straff jag fick, han luktar ju koskit!"

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.