2007/03/24

Vad säger Alex?

10 kommentarer:

  1. - Tänk när kineserna börjar med bestick, då kommer man inte hitta en gaffel på ebay ens...

    SvaraRadera
  2. - Kan du inte bättre?

    SvaraRadera
  3. - Jag heter Jesus från Halmstad.

    SvaraRadera
  4. Fan va lik jag är den onda killen i Golden Eye, nu saknas bara antenen som kraschar i ansiktet.

    SvaraRadera
  5. - Varför måste vi träna på att göra snöänglar?

    SvaraRadera
  6. - Fan, jag borde vetat att inte släppa blicken från Bengt i duschen.

    SvaraRadera
  7. Här ligger jag på rygg med benen isär som den **** jag är?

    SvaraRadera
  8. Ta mig hårt och länge.

    SvaraRadera
  9. "Hmm... detta måste jag testa med frugan ikväll..."

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.