2007/03/19

Tränar inte Bjärsa idag?

Kal: - Vem är det fula fruntimret därborta?
Dulee: - Det är min fru.
Kal: - Men du såg ju inte vem jag pekade på?
Dulee: - Det behövs inte.

Öisare: - Är du fil kand?
Kal: - Nej, jag är rör mok.

Kal läser tidningen högt:
- Hör här - här står det att polisen söker en person av medellängd för ofredande av gamla damer.
Dulee: - Står det nåt om vad dom ger i lön?

Stefan Rehn: - Vad du ser ledsen ut Håkan, vad är det med dig?
Mild: - Mourad och jag grälade och han sa att han inte skulle tala med mig på en hel vecka.
Stefan Rehn: - Ja, men det ska du väl vara glad för!?
Mild: - Glad? När det är sista dan i dag?!

Bengan: - Tränar inte Bjärsa i dag?
Rehn: - Nej, Wernbloom bröt ett ben i går.
Bengan: - Men vad har det med Bjärsa att göra då?
Rehn: - Det var Bjärsas ben han bröt.

11 kommentarer:

  1. Haha klockrena!

    SvaraRadera
  2. utdragen humor... kanske vore roligare om man var övertrött? vad vet jag.. nu på morronen var det inte sådär "GREAJT" iaf...

    SvaraRadera
  3. Oerhört dåliga... Oerhört underhållande!

    SvaraRadera
  4. Gissar att du gillar Sture Hegerfors humor i GP. Så fruktansvärt usla skämt...snälla ta bort.

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  6. Den sista var riktigt rolig, men Dulee-påhoppen är lite tråkiga...

    SvaraRadera
  7. detta är fan kul, det sägs att göteborgsvitsen går hem hos ungar för att sedan dö ut hos unga vuxna och komma tillbaka i popularitet när man nåt medelåldern. jag njuter av det som fan, mer vitshumos grabbar!

    SvaraRadera
  8. haha. d är ju så trökigt så d e ballt.

    SvaraRadera
  9. Hahahaha, mer av det här, mer av det här för i helvete!!!

    SvaraRadera
  10. hahaha, förjävla roliga

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.