2007/03/08

Tummen upp med Glenn?

9 kommentarer:

  1. Eller kanske mittenfingret... ;)

    SvaraRadera
  2. Frankie: Var det du som filmade?
    / S & M

    SvaraRadera
  3. HAHA :D

    Det går för övrigt ett rykte om att Frankie idag befann sig på ett internetcafe i centrala stan spelandes Countre Strike? Stämmer detta?

    SvaraRadera
  4. Denna har jag sett på andra ställen förrut... tror inte det är frankie som var med i bilen... i så fall hade vi sett den här förrut.

    Men Glenn e KUNG

    SvaraRadera
  5. Anonymous said...

    Frankie: Var det du som filmade?
    / S & M

    8/3/07 21:09


    Frankie låter ju mer som Veiron i Ottan än den stockholmskan i filmen...

    SvaraRadera
  6. Innan man startar filmen ser det ut som det är ett djur i passagerarsätet eller någon form av ansikte.

    Kan det vara Ralf Edströms porslinspanter som Glenn har kidnappat.

    SvaraRadera
  7. uu glenn burnar

    SvaraRadera
  8. HAHAHA!

    Riktigt roligt att läsa allas funderingar kring filmen. Eftersom det är jag som kör bilen och min vän P som filmar (med min kamera) kan jag klargöra följande:

    1. Inget snack om att det var tummen för Glenn är ju en go gubbe!

    2. Tyvärr var Ralfs porslinspanter inte med i bilen.

    3. Det som nån misstar för stockholmska är klingande Kristinehamnsmål ("Tummen upp på glenn!")

    Däremot blir jag lite nyfiken på var ni sett filmen förut om det inte är versionen på youtube??

    För mer info: limpert(at)hotmail.com

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.