2006/05/16

Upplev UEFA-cupguldet i repris på fredag!

EVENEMANG Fredagen den 19 maj är det exakt 24 år sedan IFK Göteborg för evigt skrev in sig i fotbollens (och Sveriges) historieböcker. Och vad kan vara underbarare än att uppleva alltihopa igen? Därför visar Plain Kitchen om hela den fantastiska matchen plus massor av sköna klipp från Sportnytt, Rapport, Västnytt etc. Segerintervjuer, bilder från hemkomsten med mera utlovas.

Uefacupen
19 maj 1982 Hamburg Deutschland
Hamburger SV-IFK Göteborg

Avspark: 19.00 Fredagen 19 Maj 2006
Plain öppnar redan 16.00 för dom som vill lugna nerverna alternativt ta ut segern i förskott...

Pris: 150 kr
Stor portion Guldpytt med klassiska tillbehör och en öl ingår!

Boka plats redan nu:
031-711 35 75

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

För övrigt
har väl ingen missat chansen att delta i tävlingen om att vinna en miljon kronor om Sverige vinner VM-guld i sommar:

Ta chansen att delta gratis i VM-tävlingen där en miljon kronor kan stå på spel!

13 kommentarer:

  1. Kan bli sköj ju. Dock är en utgång med mat för 150 spänn inget för mig veckan före löning...

    Då blir det gratisbuffé nånstans istället, forza after work!

    SvaraRadera
  2. Plain Kitchen=Riktigt jävla skitställe..Aldrig

    SvaraRadera
  3. Spelar roll. Nostalgi är nostalgi.

    SvaraRadera
  4. Tacka vet jag Nivå

    SvaraRadera
  5. Grym idé men varför 150 i entré? Jag hade gått dit annars och lagt 200 på öl. Men jag tänker inte betala 150 för att sen bara ha kvar 50 spänn till öl. Inget studentalternativ...

    SvaraRadera
  6. Nivå?


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    Vilka jävla muppar det finns.

    Plan ger ju en öl plus pytt för 150 spänn och där ingår ju även "biljetten". Arrangemang kostar stålars, vissa verkar ju leva i lala-land.

    SvaraRadera
  7. Kan bli skôj änna. Kommer Kronér eller? Loket eller? Serveras det langos eller? Kommer man in med lissebäss-kortet? Elle?
    Pytt e änna min favvorätt, så. Fan va goa vi e.

    SvaraRadera
  8. Känner inte till stället, så hallänning jag är. Men jag minns i detalj var jag fanns den 19/5 -82. I TV-soffan hemma. Jag gick i 9:an och fick inte åka på stora stygga bortamatcher på den tiden...

    Totte lång cross ut till Tommy som slår ett långt inlägg till Dan som pangar in den.

    Och Engstrand säger "Jag nyper mig i armen. Är det sant? Jo det är sant".

    Fan att jag inte kan komma.

    Frankie du har min mail: vet du någon som har en kopia av matchen?

    SvaraRadera
  9. Tänk att vissa ska gnälla oavsett. Det är väl bra att Plain Kitchen ordnar evenemang för blåvita. Att det kostar lite pengar är väl inget konstigt - Plain Kitchen är ingen ungdomsgård.

    SvaraRadera
  10. Vilket underbart initiativ :-)

    SvaraRadera
  11. Har under en tid försökt att få tag i dessa matcher. Är det någon som vet var/om man kan få tag i dessa matcher???? (Uefa-cup finalerna)

    Varför säljer inte t.ex. Blåvitt shopen dvd med äldre stormatcher, de kränger ju allt från brödrostar till blåvitt glidmedel, borde inte Uefa-cup matherna ha en given plats i sortimentet?

    SvaraRadera
  12. Plain är ett bra ställe. Bra käk och kvalitetsöl till skillnad från alla andra sporthak. Det ryktas även att Håkan kommer...

    SvaraRadera
  13. 150 spänn för att hänga med Mild är som 10 kronor för att gå på allsvensk match...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.