2006/05/15

IFK lanserar moppekapital?

RISKKAPITAL Efter att Öis fått allmosor från sina fans vill inte Blåvitt vara sämre så sportchefen Håkan Mild ska ha varit hos styrelsen och bett om transferpengar. Vid avslag på mer pengar från styrelsen har Håkan Mild anammat den otroligt listiga pseudonymen Håkan Mildh och säljer nu av sin EU-moppe i jakten på att få loss kapital till Blåvitts så omtalade men ännu inte färdiga riskkapitalbolag.

Så ju mer någon bjuder på moppen ju mer kan IFK få loss i form av riskkapital...

7 kommentarer:

  1. Hårda tider efter skattehärva och publikfloppar. Verkar inte så troligt att Anton får någon vidare lön om han kommer tillbaks.

    Anton till media: "Äsch pengar är inte allt jag får ju spela i blåvitt"

    ;)

    SvaraRadera
  2. Anton skall enligt säkra källor vara på våg till ÖIS. Anton säger själv att "Blåvitt pratar hela tiden om att en EU-moppe skall fixa min övergång. Men nu har jag varit ute i Europa kört moppe på bakgatorna och skall jag hem då får det allt vara något annat. Typ Markus Allbäcks Ferrari som jag kan parkera på Avenyn..."

    SvaraRadera
  3. For you information anonym så har Allbäck d.y. en Koenigsegg och inte en Ferrari så det så!

    SvaraRadera
  4. Kör inte han en Besserwisser? =)

    SvaraRadera
  5. På tal om mopeder...
    Kanske inte den moppe man skulle parkera utanför Ullevi eller Råsunda precis...

    SvaraRadera
  6. Men utanför Borås Arena..>_<

    /tob

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.