2006/05/04

Matchtröjetävlingen avgjord!

SUPPORTERFONDEN Under April månad hade vi en tvådelad tävling här på Supporterfonden som innebar att två matchtröjor med truppens signaturer skulle ut till två fondhjältar.

-Dels till den som skänkte den största sammanlagda summan i April månad. Här vann signaturen "FL-Pojken" från Skåne med sitt bidrag på 1550 kronor kampen om tröjan med sitt bidrag.

-Dels till en person som skänkt 500 kronor eller mer sedan Supporterfonden öppnade sin insamling till IFK Göteborg för ett par månader sedan. Fram till April månads sista dag kunde vi konstatera att lotteriet innehöll inte mindre än 57 personer.

Idag genomfördes utlottningen och den vinnande fondhjälten går under signaturen "Kombarris GBG" i Göteborg. Grattis!

(Bägge vinnarna kommer att kontaktas inom en vecka och sedan få sina vinsttröjor hemskickade så fort som möjligt...)

Tävlingen har dragit in (uppskattningsvis) 9 800 kronor till IFK Göteborg som med andra ord kan sägas ha "sålt" två matchtröjor för cirka 4 900 kronor styck!

Underbart att se engagemanget från alla er hundratals fondhjältar och håll ögonen öppna för nya evenemang och tävlingar framöver i Maj!

Fortsätt ge ditt stöd till Supporterfondens insamling till IFK!

9 kommentarer:

  1. Grattis Pjertan. =)

    SvaraRadera
  2. Jag tyck stadskampen bör ändras! Man borde gå efter hur mycket varje ort har lämnat och inte hur må¨nga gånger!

    SvaraRadera
  3. anonym/ Bra tanke. Vi tar till oss det och ska se över om det kan bli aktuellt med en sådan ändring!

    SvaraRadera
  4. faaaaaaaaaaaan! jag vann inte.

    SvaraRadera
  5. http://www.gt.se/index.jsp?a=578356

    Fina supportrar ni har, inte lika ärliga som vi Guliganer.

    SvaraRadera
  6. jag vann inte jag heller, men kul tävling var det i alla fall!

    SvaraRadera
  7. Jag vann, det var också skoj!

    SvaraRadera
  8. Isch!
    Inte vann jag inte! Nää då!
    Menmen, det är väl bara att bryta ihop och komma igen.
    Och fortsätta skicka mina 200 pengar i månaden...

    SvaraRadera
  9. Det ryktas att fler tävlingar och evenemang är på g till de som skänker till Supporterfonden...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.