2006/05/11

Baraben bojkottar landslaget

VM FEBER I ljuset av Lagerbäcks/Anderssons huvudlösa "chockuttagning" av VM-truppen överväger Baraben att i fortsättningen bojkotta landslaget.

- "När ingen av förbundskaptenerna ringde tog jag det som ett tecken på att jag var med i truppen & Bara Zlatan och Henke är bättre än jag", säger Frankie.

Istället fick han ett samtal från Daniel Nannskog som gav honom den tråkiga nyheten.
Han anser sig ha blivit illa behandlad av kaptenerna - och överväger nu att nobba Lars Lagerbäck och Roland Andersson i fortsättningen.

- "Det hade varit roligt att spela i landslaget men inte när de betett sig så här mot mig", rasar Frankie.

Eftersom ingen i Baraben-redaktionen har fått något samtal från landslagsledningen gäller en eventuell bojkott samtliga skribenter, samt Daniel Nannskog...

21 kommentarer:

  1. hahahaha din dåre. roligast var ändå nannskog, NANNSKOG? wtf. knappt så man minns den gubben ju, Boisarna lär ju skämmas ihjäl sig över honom.

    SvaraRadera
  2. Nannskog? Vem? Har han någonsin, överhuvudtaget ens varit påtänkt för vm-truppen, eller för en vanlig landskamp ens?

    SvaraRadera
  3. Ha ha! UNDERBART!

    SvaraRadera
  4. Nån som har koll på om Nannskog har en enda landskamp?

    SvaraRadera
  5. frankie:

    Lugn, du kommer få spela lite fotboll under uppehållet;)

    SvaraRadera
  6. danne/ Ryktas om att Barabens ultrasgrupp planerar fetingbengaltifo lagom till hatmatchen under VM...

    SvaraRadera
  7. Coolt, då blir det en kraftmätning ultrasgrupperna emellan också.

    SvaraRadera
  8. Kan nog tillverka lite rökbomber om ultrasgruppen behöver lite förstärkning. Eller, bomber och bomber...fräser lite bara och ryker en del.

    SvaraRadera
  9. Utan att vara skribent på sidan kommer jag att sympatibojkotta Lars-Roland i fortsättningen. Jag är inte bara bättre än Allbäck - jag är (utan att skryta) både snabbare och målfarligare än Nannskog.

    Hallå! Varför har inte Gustaf Andersson gått ut i media?

    Nån som kunde varit en joker däremot hade varit Hasse Berggren (istället för Jonsson).

    SvaraRadera
  10. Jag tänker bojkotta bojkotten av landslaget. När Lagerbäck ringer ställer jag upp direkt. Det har ryktats ett längre tag nu att Pavlo i år kommer få sin chans i landslaget. Vänta bara och se...

    SvaraRadera
  11. Det värsta är att Pavlo verkligen tror sig vara bra... ;-)

    SvaraRadera
  12. Stellham:

    Vi får väl se när jag är med på en landslagssamling i år... :P

    SvaraRadera
  13. BOJKOTT!!! Aaargggghhh

    SvaraRadera
  14. absolut skönaste killen nånsin, nannskog. Var helt säker på att det var ett skämt. totalt klockrent! passa er lars-roland!

    SvaraRadera
  15. Ärligt talat så har jag hört en del sköna stories om Nannskog också och skulle inte bli förvånad om det är ett prank. Skitkul i så fall. Jag gick på det. Eller för att citera pöbeln ... "word"

    SvaraRadera
  16. Jag skulle inte ens kunna peka ut i vilket lag Nannsog spelar i numera ens om mitt liv hängde på det. Finns han fortfarande?

    SvaraRadera
  17. Jag hade hoppats att bojkotten även skulle omfatta Daniel Nannskog!

    SvaraRadera
  18. Att Nannskog dras upp måste väl bero på killen som ringde till svts morgonsoffa ,när Lagerbäck gästade, och undrade varför inte Nannskog var aktuell?

    SvaraRadera
  19. Vart försvann Pål Lundin i diskussionen? Rami Shaaban my asa!

    SvaraRadera
  20. Undrar dom detta verkligen är sant - kvällspressen har ju en viss (o)vana att förvränga, vinkla, och förtala andra människor.

    SvaraRadera
  21. HAHA... ni killar e vrickade! Men men det är jag med så jag ställer upp på en bojkott! =) Får se om jag kan göra något bidrag med att kolla på U-21 matcherna i grannstäderna =)

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.