2006/11/13

Tidernas mål?

15 kommentarer:

  1. Henke Larssons mål mot Bulgarien, tidernas mål? What? Finns ju hur många mål som helst som är viktigare/snyggare än det... Pinsamt.

    SvaraRadera
  2. Dock är man inte förvånad.. Heja Fotbollsgalan!

    SvaraRadera
  3. Det jag kunde utläsa av de tjugo minutrarna jag såg var det en lång reklamfilm för Aftonbladet och TV4.

    SvaraRadera
  4. Tidernas Henke = Henke?

    Pinsamma lunarstormomröstningar...

    SvaraRadera
  5. Torbjör Nilsons mål måste ju ha varit det absolut VIKTIGASTE för svensk fotboll genom tiderna...

    Sen kan jag inte sluta skratta åt komentatorn.
    "han satte den i rätt hörn, det bortre det vill säga"

    SvaraRadera
  6. Största svenska idrottsögonblicket genom alla tider. En kulturgärning att detta finns tillgängligt på Baraben.

    SvaraRadera
  7. Får underbara rysningar i hela kroppen varje gång jag ser eller hör något från den matchen.
    Kunde inte se den på plats tyvärr utan fick förlita mig till Firma Hegerfors-Kindvall på tv.

    SvaraRadera
  8. Helt klart ett jävla viktigt mål.
    Tidernas? Tja, varför inte?

    SvaraRadera
  9. Hur fasen kunde Petter få pris som årets försvarare??? Han spelade typ en match eller nåt i VM och gjorde totlat bort sig i vänskaps matchen mot Tyskland efter VM. Han har gjort en bra match i år och det var iofs mot Spanien men det är ett hån mot alla andra försvarare som hållt en jämn nivå hela säsongen. Teddy eller Olof "gnäll" skulle haft priset.

    SvaraRadera
  10. Fan Stellham, du snodde mitt skämt.

    Eller typ...hade tänkt köra samma.

    Johnnys mot Polen borta 1989 går över allt annat.

    SvaraRadera
  11. Det snyggaste Blåvitt målet jag sett måste nog varit ett mål av Steff när han klackar in en utspark och målvakten står som ett sort fån och undrar vad som hänt, kan det ha varit mot örebro? var på gamla iaf!

    SvaraRadera
  12. Domarna röstar fram årets ledare-låt spelarna rösta fram årets SÄMSTA domare-så kanske domarna försöker bli bättre. De är överlag för otränade,oproffsiga och okunniga.
    Det sista med tanke på hur många olika tolkningar av "den nya" offsideregeln man sett iår.

    SvaraRadera
  13. ALLA blåvita mål är tidernas vackraste!

    SvaraRadera
  14. Näst sista anonymous:

    Klackmålet ja. Var mot Degerfors. Cirka 1995. Matchen slutade 1-1, sedan Degerfors kvitterat i matchens sista minut.

    Fortfarande det läckraste jag sett på Gamla. Stefan Fucking Pettersson, vilken jävla lirare.

    SvaraRadera
  15. Nja.. tycker nog att dannes 1-0-mål var värre. det var så inihelvete förlösande. grown men were weeping och aldrig, varken förr eller senare, har jag blivi kysst av en sån massa skäggstubbiga trutar. tack ock lov...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.