2006/11/01

Shopen goes retro...

20 kommentarer:

  1. nästan så att man skulle vilja ha en "Forza Qviding" med tanke på de unkna resultaten på sistone.

    Valhalla '82 känsla, schysst!

    SvaraRadera
  2. Älskar de nya tröjorna! Har inte hittat något shopen som jag gillat riktigt än, men detta leder till mitt första köp. Kul. Mer retro!

    /Mackan

    SvaraRadera
  3. Äntligen lite snygga prylar

    SvaraRadera
  4. riktigt tajt detta. har ingen direkt motsvarighet heller, coolt.

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt tryck. Men LJUSBLÅ t-shirt?! Jag bor i Malmö...

    SvaraRadera
  6. senaste anonym från malmö

    det finns fler färger i själva shopen, klicka på bilden.

    SvaraRadera
  7. Retro är helt rätt, och tajt ska tröjorna sitta. Tajt så in i h-lvete.

    SvaraRadera
  8. Bra jobbat den som gjort den. Motivet är enkelt, stilrent och klockrent.

    SvaraRadera
  9. Hur tajta är dom? Har man bytesrätt?

    SvaraRadera
  10. erikbe:

    Från Polyshops sida...

    Nöjdhetsgaranti:
    Det är alltid svårt att köpa kläder över Internet, därför erbjuder vi våra kunder en 14 dagars nöjdhetsgaranti. Om du mot förmodan inte skulle vara nöjd med kvalitén, trycket eller storleken på varan du köpt och kontaktar oss inom 14 dagar (från att du fått varan) garanterar vi dig pengarna tillbaka (gäller dock inte frakt). Allt för att du i lugn och ro ska kunna handla kläder hemifrån. När du handlar hos oss gäller svenska Konsumentköplagen samt Distansavtalslagen. Nöjdhetsgarantin är också din ångerrätt, du behöver inte ens ange varför du inte är nöjd. Det enda du behöver göra är att kontakta oss.

    SvaraRadera
  11. Snälla, en mörk färg oxå på denna tshirt!
    Mörkblå eller svart, men vit text kanske?
    Man ser ju igenom med vit..

    SvaraRadera
  12. Varför inte en mörkblå färg och tryck i vitt???

    SvaraRadera
  13. Sådär ja! Andra snygga tröjan, bra jobbat!

    SvaraRadera
  14. Har beställt en ljusblå nu men jag har inte fått nån orderbekräftelse på mailen. ska jag det?

    SvaraRadera
  15. Lånar här lite..
    Glenn army tröjorna vem e det på bilden?
    jag är ett ganska ungt blåvitt fan så..
    antar att det är nån gammal hjälte

    SvaraRadera
  16. Glenn Hysén är det på bilden.

    SvaraRadera
  17. adde/anonymous

    En mörkblå/vitt tryck hade fungerat, vi får jobba på polyshop så att dom tar in lite fler färger på plaggen så löser jag det.

    SvaraRadera
  18. Fortsatt hög klass på shopen.
    En fråga: vem är det som designar grejorna egentligen? Är det bloggmagnaten himself eller? Jag vet ju var idéerna kommer ifrån, men själva utförandet...

    SvaraRadera
  19. disco

    Den som vill är välkommen att lämna ett "bidrag" till shopen. Men som svar på din fråga så är motiven som finns till försäljning gjorda av flera olika personer. Just "Forza blåvitt" har jag gjort och med det så kan du nog ganska lätt räkna ut vilka övriga motiv jag gjort.

    Vill nån övrig engagera sig, eller göra ett motiv så hör av dig till: jonas.helgesson@supporterfonden.se.

    SvaraRadera
  20. forsa foppa...eller inte.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.