2010/02/27

BaraBen i Ayia Napa: Fystränaren Hellberg om rehab

8 kommentarer:

  1. Härlig bevakning.
    Kanske dags för en liten redigeringskurs hos Laglund när ni kommer hem så att frågorna, pratet ligger kvar över inklippsbilderna. Det är mycket trevligt att se inklippsbilder men känns väldigt b när pratet försvinner för inklippsbilderna.
    Kör hårt.

    SvaraRadera
  2. Helvete va bra ni är Ida och Hankins, fantastiskt bra jobb!! Måste väl vara den enskilt största bevakningen någonsin :) Fan vet om jag sett sådan här bevakning från landslaget ens med all den press som följer dem på plats..Tack!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har filmat träningarna med. Nu har jag trott att pga den dåliga linan inte kommer upp något och det är ok. Men då hoppas jag det kommer drösvis med klipp från träningarna efter lägret.

    SvaraRadera
  4. Jonas Hellberg -Fystränare IFK-

    Smeknamn: Korsbands makaren.
    Uppgift: Korsbandskadare.
    Född: 23 juni 1970.
    Längd: 172 cm. (med avslitna korsband)
    Vikt: 70 kg.
    Moderklubb: Korsbands IK.
    Säsonger i IFK: 2.

    JONAS SOM PERSON
    Det här visste du inte om mig:
    - Är väldigt duktig på korsbandskador under olika historiska årtal.
    Mitt starkaste barndomsminne:
    - Vilse i korsbandet med Staffan Westerberg.
    När jag tar befälet i köket blir det:
    - Korsbandskada.
    Om jag fick välja ett annat yrke skulle jag göra följande:
    - Jag kan tänka mig att bli Gud och korsbandskada hela världen.

    PÅ EN SKALA 1-5
    Formel 1: 2.
    Munkebäcksgymnasiet: 5.
    AIK: -1.
    Aftonbladet: 2.
    Expressen: 3.
    Träningsläger: 4.
    Schlagerfestivalen: 2.
    Pizza: 1.
    Glidtackling: 5.
    Mikael Persbrandt: 5.
    Korsbandskador: 5

    ANTINGEN/ELLER
    Korsbandskada!/La Liga
    Öis/Korsbandskada!
    Korsbandskada!/Park Lane
    Lets Dance/Korsbandskada!
    Charlotte Kalla/Korsbandskada!

    FRÅGOR och SVAR
    En ungdomsledare att tacka?
    - Håkan Svensson, Korsbands AIK.
    Tre topplag i allsvenskan 2010?
    -IFK Göteborgs korsbands 11:a, IFK Göteborg, Elfsborg, Kalmar.
    Min onödigaste pryl?
    - En bok som handlar om förebygggande mot korsbandskador.
    Favoritskådis och favoritfilm:
    - Jacoby Shaddix , Scared på MTV.
    Min musik:
    - Let the bodies hit the floor
    Lagets ordningsman?
    - Bertil Lundqvist, Korsbandsförvaltare.
    Mina första fotbollsdojor?
    - Ett par röda och gula korsband från 1978.
    Skulle jag aldrig klara mig utan?
    - Korsbandskador.
    Allsvenskans bästa spelare?
    - Petter Björlund.

    BLÅVIT POESI
    "Att vara fystränare i Blåvitt kräver sitt korsband.
    Jag försöker korsbandskada spelarna så gott jag kan.
    Problemet är att Rehn och Olsson är ganska veka,
    de ser att spelarna med Korsbanden inte får spela.
    Som otur är så finns det en Håkan Mild,
    så när det gäller fysträning ser vi inte samma bild."

    JONAS HELLBERG

    27/2/10 17:46

    SvaraRadera
  5. Anonym 09:13/ Självklart kommer klipp från träningarna med. Vi har helt enkelt prioriterat att få upp intervjuklippen.

    SvaraRadera
  6. 17:46

    Du är astråkig.

    SvaraRadera
  7. hette han putte som barn? =)

    SvaraRadera
  8. 17:46

    Du är asrolig!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.