2010/02/22

BaraBen intervjuar Fredrik Lundgren, Gais lagkapten

33 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH klockren! :)

    SvaraRadera
  2. haahahahahaha STOR HUMOR

    SvaraRadera
  3. Geten lundgren...Moooaahhahahahahaha


    Vikla är gaisare

    SvaraRadera
  4. han är ju från landet också, torslanda. hahahahaha!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Hahahahahahahahahahahaha :D

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! så jävla bra

    SvaraRadera
  7. hahaha klockrent !

    SvaraRadera
  8. Hahaha..
    baraben börjar med topp betyg på Cypern resan!

    SvaraRadera
  9. Ha! Fast jag misstänkte nästan att ni skulle fråga något djur eller varför inte en cypriot.

    SvaraRadera
  10. hets hets hets!!!

    SvaraRadera
  11. hahaha så jävla gött :D

    SvaraRadera
  12. Du behöver ju inte vända ryggen till!

    stor humor :) keep it up!

    SvaraRadera
  13. Moget, jag vill inte ha larv, jag vill ha seriösa analyser, varför inte göra en seriös intervju med Lundgren, han är ju trots att han är gaisare inte helt bakom flötet...

    SvaraRadera
  14. "Gillar han gräs tror du?"...Det är humor det:-)

    /LY IMH

    SvaraRadera
  15. Vill ha både sånt här å gedigna analyser/intervjuer och framförallt vill jag ha MYCKET!
    Jag vill frossa, jag vill slita ut F5, jag vill vältra mig och jag vill bli överväldigad VARJE gång.
    en lätt uppgift;)

    SvaraRadera
  16. Hahaha. Så jävla rätt. Trist med alla GAISare som kommenterar bara. För inte kan väl vi ha såna trôkmånsar i våra led?

    SvaraRadera
  17. Vart tog den smarta Baraben-humorn vägen?

    SvaraRadera
  18. Riktigt jävla BRA!!!!!

    SvaraRadera
  19. hahaha! va fan va det för sort på det djuret?

    SvaraRadera
  20. SOrt på djuret?
    Gaisare.

    SvaraRadera
  21. Härligt! Mer hets åt folket!

    SvaraRadera
  22. Hahaha sköj!

    Men what's up med mobilkvalitén på videosen, glömde ni kameran hemma??

    SvaraRadera
  23. Humor! Grymt bra BaraBen!

    SvaraRadera
  24. anonym 1726- Vi har tvingats konvertera om till lagre kvalitet i borjan, for uppkopplingen e KATASTROF! Men battring kommer!

    SvaraRadera
  25. Cypern, Där GAISAre är "män" och fåren livrädda.

    SvaraRadera
  26. Anonym17:262010-02-22 19:50

    Gött Frankie, då är jag lugn!

    SvaraRadera
  27. Hahahaha, vi säsonger på Ayia Napa varje sommar och härjar på de där djuren... hahahaha

    SvaraRadera
  28. Som gaisare är jag ändå imponerad! att vinna med 3-2 med en get i egna laget får ändå framstå som otroligt starkt!

    SvaraRadera
  29. Vad är uppe med de gigantiska solglasögonen? Är weedet billigt där nere eller vadå?

    SvaraRadera
  30. Hahahaha

    den va jävligt bra

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.