2010/02/01

Benny Hill - the movie, starring Ragnar Sigurdsson

29 kommentarer:

  1. Helt rätt, Ragnar förtjänar att hånas!

    SvaraRadera
  2. hahaha sicken karatespark han försöker sig på

    SvaraRadera
  3. Stickan- Slappna av lite och försök se livet med lite humor. Om jag hade varit Ulf Lundell skulle jag nu avslutat med "kissa inte på dig lille vän". Men nu är jag inte det, så jag får väl säga: puss.

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha pussen i natura.

    SvaraRadera
  5. det tog alltså fem minuter, FEM MINUTER, efter att man skämtar med egna laget innan första surpuppan kom in och kallade det för "att hånas". vad är det för fel på folk?

    SvaraRadera
  6. trodde det var båda deras mål i klippet.

    SvaraRadera
  7. haha va heter den "låten" i klippet?

    SvaraRadera
  8. hahaha lika hånfullt som muggen på sana typ :)

    älskar det :)

    //D-Day

    SvaraRadera
  9. haha va gör han AVGÅ!

    SvaraRadera
  10. Bra Ragge gör dina misstag på försäsongen :)

    SvaraRadera
  11. Rento:
    eller så är det så enkelt att du inte förstår ironi. Jag chansar grovt på det andra.

    SvaraRadera
  12. Hur kommer det sig att ni har bilder från matchen? Sitter och väntar på att Alltid Blåvitt ska lägga upp något..

    SvaraRadera
  13. Har bestämt för mig att jag läste att det målet tillkom efter att Ragnar signalerat för skada och ville byta, men att Stereo inte hann få in Kalle.

    För protokollet alltså.

    Jag är inte helt säker på att just Ragge uppskattar den här sortens skämt. Han har ju vid tidigare tillfällen uttryckt att vissa fans betett sig illa mot honom, varpå hela supporterskaran vart chockad och inte fattade nåt. Tror att han kan tillhöra de lättkränktas skara.

    SvaraRadera
  14. Låten heter Yakety Sax

    SvaraRadera
  15. Vad gör Erik Lund igentlige? han joggar lite ist för att rusa mot mål och täcka, fan va slappt, sånt stör mig.

    SvaraRadera
  16. Snackade med Ragge i baren på fotbollsgalan i höstas. Efter ett par vodka/redbull (yak!) frågade han mig hur jag såg på aik´s kvitteringsmål i allsvenska finalen. Jag sa då som jag tyckte att det är först Lund som slaskar på kanten och att sen mittförsvaret är passiva. Ragge blev helt mörk i blicken och mumlade nåt till svar.

    Jag skulle altså vilja påstå att är det någon vars vinnarskalle gränsar till psykopat, så är det Ragge!!!

    Missförstå mig rätt nu dock! Naturligtvis är Ragge ingen psykopat men det verkar ju onekligen som om han har extremt svårt att släppa de ev misstag han gör på banan...

    SvaraRadera
  17. RISP TILL BLÅVITT!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  18. Ragnar gör en 'Hjalmar' :)

    SvaraRadera
  19. finns det mer highlights? :) komemr det upp?

    SvaraRadera
  20. Härligt! Vi ska stå upp för våra egna!

    SvaraRadera
  21. Att i 40-årsåldern titta tillbaka på sådant man skrev som nybliven skribent i 20-årsåldern kommer att bli en smula pinsamt för frankie.

    SvaraRadera
  22. Ursäkta mig Erik Lund, men vad fan gör du!?

    SvaraRadera
  23. anonym 16:16/ Den som inte utvecklats mellan 20 och 40 måste nog vara rätt unik. Men du kanske aldrig gjorde det själv?

    SvaraRadera
  24. Det här är helt åt helvete! Håna en av våra bästa spelare på youtube! Lägg ner, detta är inte kul!

    SvaraRadera
  25. anonym 01:11/ Slappna av lite. Det ska gå att skämta med alla, de som inte tål att skämtas med bör inte läsa här.

    SvaraRadera
  26. "Chockade åskådare - Övriga försvaret"

    Hahahaha klockrent! :)

    SvaraRadera
  27. Alltså, grejen med baraben är ju att skribenterna ska få utlopp för sina egon. de klarar inte av att få ettt jobb som skribent utan måste hålla på här eller starta en egen blogg. ALLT FÖR ATT SYNAS. Och ska man synas i Göteborg hittar man på en blogg somibland handlar om blåvitt, då kommet ju många in o läser de usla artiklarna.

    SvaraRadera
  28. hallo jag vill se MÅLEN från matchen?:D

    SvaraRadera
  29. Benny Hill, det var tider det. Någon som vet var man kan få tag på den klassikern?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.