Synd att hela filmen är ett stort PR trick för företag. Har sett en tidigare film med honom. Kommer inte ihåg vad det heter. I den filmen står han upp och har föreläsningar för unga killar & tjejer i det konspirationsteoriernas land, USA. Det är likadant med PR trick i den filmen. Meningen med filmerna är att dom ska nå ditt hjärta och röra vid det. Dom lyckas ju iallafall. Alla tjänar på att lansera såna här typer av filmer. Företagen, Avsändaren (Huvudpersonen) och lyssnaren (vi). Ett bra exempel är extreme home makeover.
Vet inte om jag lyckades så bra med detta inlägg. Men jag tror inte på såna här filmer.
Spydde lite i munnen när jag såg filmen. Jag jobbar med reklam o vet att denna typen av historier är kläckta av en copywriter som sedan bara letar efter någon som han kan projecera Hyundais budskap på. Ger honom ett manus och exploaterar både honom och fotbollen på en gång.
VM är fantastiskt och gigantiskt i sig. Fotbollen vinner ingenting på att den blivit en enda stor PR-maskin för världens största företag.
Vem vore Ronaldo utan Nike? Mer Ronaldo o mindre Nike tror jag.
jävligt inspirerande film. fantastiskt att människor som han finns och har den attityden till livet!
SvaraRaderaWow! Den killen vet hur man ska leva han! Riktigt skön attityd! :)
SvaraRaderaAlltså han och personer som honom, det är hjältar på ett sätt som fotbollsstjärnor aldrig kan bli. Wow sicken kille!
SvaraRaderaHåller med er till 100%!
SvaraRaderaStarkt.
SvaraRaderaGives you perspective, huh?
Lite trist bara att det ska vara en sponsor-grej med bilarna och allt. Annars en mycket inspirerande film.
http://www.totalfotboll.nu/?p=276
SvaraRaderaTänkte bara berätta att Risp inte får förlängt. Men det är väl ingen som bryr sig om sånt i denna blogg/forum.
SvaraRaderanej, vi undrar förstås om han i filmen har pung!
SvaraRaderaSkandal att inte David Lega får göra reklam för VM, AVGÅ någon!
SvaraRaderaAmanda, long time no see, hur går det med de bara b'nen?
SvaraRaderaSynd att hela filmen är ett stort PR trick för företag. Har sett en tidigare film med honom. Kommer inte ihåg vad det heter. I den filmen står han upp och har föreläsningar för unga killar & tjejer i det konspirationsteoriernas land, USA. Det är likadant med PR trick i den filmen. Meningen med filmerna är att dom ska nå ditt hjärta och röra vid det. Dom lyckas ju iallafall. Alla tjänar på att lansera såna här typer av filmer. Företagen, Avsändaren (Huvudpersonen) och lyssnaren (vi). Ett bra exempel är extreme home makeover.
SvaraRaderaVet inte om jag lyckades så bra med detta inlägg. Men jag tror inte på såna här filmer.
Håller med senaste Anonym.
SvaraRaderaSpydde lite i munnen när jag såg filmen. Jag jobbar med reklam o vet att denna typen av historier är kläckta av en copywriter som sedan bara letar efter någon som han kan projecera Hyundais budskap på. Ger honom ett manus och exploaterar både honom och fotbollen på en gång.
VM är fantastiskt och gigantiskt i sig. Fotbollen vinner ingenting på att den blivit en enda stor PR-maskin för världens största företag.
Vem vore Ronaldo utan Nike? Mer Ronaldo o mindre Nike tror jag.
Känns som om reklambyråerna har jobbat lite extra hårt i år. Först den där Adidasreklamen och nu den här. Varför kan inte att reklam vara så här bra?
SvaraRadera