2007/10/02

Ditt jävla...

16 kommentarer:

  1. Vilken djävla fitta han verkar vara, en sann stolthet för Bajen.

    SvaraRadera
  2. Såg matchen tillsammans med 4 hammarbyare som inte var särskilt förtjusta i grabben de heller.

    De hatade honom mer eller mindre faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Finns bara en spelare jag hatar lika mycket som han i Allsvenskan. Mats Rubarth.

    SvaraRadera
  4. någon kanske ska döda honom

    SvaraRadera
  5. Han är inte bara dum, han är ful också... som en hög slaktavfall...

    SvaraRadera
  6. Jag lever fortfarande på 3-0-segern och serieledningen :) Dock förbannad över alex skada :/

    SvaraRadera
  7. inte oväntat av Zigenaren Zengin

    SvaraRadera
  8. Han gjorde så många fula efterslängar det äckliga aset.

    SvaraRadera
  9. Sicken jävla sopa... det är kul och möta en sådan pajas. Är glad att inte han spelar i blåvitt, fy fan vad jobbigt det måste va för söderpacket att hålla på en sån idiot.

    ...Rubart spelar dock i en egen division! Faan vad jag tycker illa om den gubben. Va nyligen på en fest där han också va - hur i helvete kunde en person som jag gillar och tycker är vettig umgås med en sådan idiot? Slutade med att jag gick från festen innan den börjat.

    Kan dock inte hata efter att vi förnedrade lodisarna i går!

    anonym 13:32:
    Mycket märklig humor. Förmodligen är du en bajrare som är inne och slickar såren.

    SvaraRadera
  10. Anonym sa...

    inte oväntat av Zigenaren Zengin

    2/10/07 14:09

    Alltså det är ett hån mot Zigenarna att framställas tillsammans med Erkan Zengin. Fyskäms hets mor folk grupp är vad det är.

    SvaraRadera
  11. Hmm.. lite väl rå ton här eller? Fasen vi vann ju! Och lite kamp får det vara tycker jag :)
    //Karlsson

    SvaraRadera
  12. Anonym 14:17.

    Det var väl skoldiscot som han var vakt på, som du stötte på honom.

    Sättet du skriver på gör dig inte trovärdig för fem öre. Håll dig till sanningen eller håll käft.

    Forza blåvitt.

    SvaraRadera
  13. Din jävla Zengin. Ett nytt uttryck helt klart

    SvaraRadera
  14. Gillar inte heller den där Zengin men en jag verkligen inte tål överhuvudtaget är banne mig Rikard Norling! Han är mitt "hatobjekt" framför alla andra i Allsvenskan. Mer osympatisk människa får man leta länge efter.

    SvaraRadera
  15. Vilken JÄVLA ZENGIN! Norling = en liten ful jävla råtta.

    SvaraRadera
  16. var kommer allt ert hat ifrån? fyrkantiga barnvagnshjul?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.