2008/07/22

Filmklipp: Super-Seb varnar för Murata...

12 kommentarer:

  1. Jo alla blåvita spelare ni kan salppna av...

    SvaraRadera
  2. Jaha? Skulle han säga något annat däremot så skulle jag bli ganska förvånad. Krävs inte mycket medieträning för att förstå att du inte kan säga något annat där.

    /Roffe

    SvaraRadera
  3. Roffe, om du klickar på bilden så kommer du till GP-Svenskafans intervju med Seb. När han säger det brister han ut i ett garv som mer än väl visar att han inte riktigt tror på sina egna ord, deeeeet var poängen.

    SvaraRadera
  4. Har kanske Frankie druckit skojsaft idag? Riktigt rolig två gånger.

    SvaraRadera
  5. Frankie: Ok. Trodde bara det var en bild, så jag tryckte inte på den. Var faktiskt lite kul. Har ju varit svårare att läsa någon mellan raderna :)

    /Roffe

    SvaraRadera
  6. roffe, jag trodde det framgick eftersom jag taggade den som "Filmklipp" men tydligen inte...

    SvaraRadera
  7. Frankie: Är du verkligen så färdig att du tror alla läser taggningarna? Det ska väl framgå av artikeln i fråga möjligtvis?

    /Roffe

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Kollade igen nu.. Stod det "Filmklipp" i överskriften tidigare, vilket jag har för mig det inte gjorde, så ber jag om ursäkt.

    /Roffe

    SvaraRadera
  10. anonym- ja tydligen är det alldeles för mkt begärt att folk faktisk ska läsa innan de kommenterar...

    SvaraRadera
  11. Roffe hur går de med brännvinet egentligen? Inte lill-lördag än vettdu...

    SvaraRadera
  12. hehe skönt garv där...hoppas att man kan lufta sella m.m och att nåra utanför elvan visar sig hungriga

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.