2006/04/14

På allmän begäran...

17 kommentarer:

  1. Hahahahahaha!!!

    SvaraRadera
  2. Som vanligt blandar baraben briljanta saker med låg humor.

    SvaraRadera
  3. Den lär inte alla uppskatta kan jag tänka mig...

    SvaraRadera
  4. Daniel Andersson skratta när han kom in till andra halvlek,så allvarligt lär han inte ta det

    SvaraRadera
  5. gör gärna en med pixbos peder bodén, snuskigt lik och dessutom från umeå.

    SvaraRadera
  6. Om inte polisen låter DNA-testa Daniel Andersson kan vi inte vara säkra på att man verkligen har tagit rätt man och som sitter häktad uppe i Umeå nu. Jag misstänker ett justitiemord. Ring Janne Josefsson!

    SvaraRadera
  7. Den verklige Hagamannen har ju uppträtt på bild redan och var inte en fjärdedel så lik "fantombilden" som Daniel Andersson.

    PS. Har jag hotat Daniel Andersson nu? Ring Wagner.

    SvaraRadera
  8. Som vanligt blandar baraben briljanta saker med låg humor. Hata baraben! Tacka vet jag svenska fans, där är det ordning och reda.

    SvaraRadera
  9. Svenskafans? Jag skrattar!

    SvaraRadera
  10. Det är så jäääävla lågt till tak i Sverige uppenbarligen. Bra att bara ben finns som inte fegar.

    SvaraRadera
  11. Undrar om Pillertrillarn Wagner har nåt att säga.
    Tvångsnedflyttning?

    SvaraRadera
  12. Alltid blåvitt är officiella light, bara ben vågar kritisera och ställa krav!

    SvaraRadera
  13. Sedan har inte Baraben slemmiga porrgubbar som sitter och raggar på småtjejer genom uttryck som:

    -Har du en dildo?
    -Vill du ligga med mig?
    -Ser du på porrfilm?

    Osv som en viss stjärna på Alltid Blåvitt på svenskafans gör. Baraben borde informera Blåvitt om vilka mysiga typer som finns på Alltid Blåvitt.

    SvaraRadera
  14. Sen är det stor humor att sätta rubriken till "På allmän begäran..." Det tycker jag är hysteriskt kul i sammanhanget.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.