2006/04/17

Baraben goes paparazzi...

Fick du "napp" i fredags, Ozzy...?!

25 kommentarer:

  1. Vill gärna lägga till ett *ellos* till artikeln, så folk med all säkerhet fattar den humoristiska vinklingen...

    Vissa har ju lite svårt med det annars. *ellos*

    SvaraRadera
  2. söta pojkar... är bilden tagen på Gretas?

    SvaraRadera
  3. vadå "ellos"?

    SvaraRadera
  4. Steve "smiley" Larzon:

    *ellos* är en intern metafor för smileys, använde av en del blåvita internetmissbrukare.

    :) = *ellos*

    SvaraRadera
  5. Är det verkligen Ozzy på bilden?

    SvaraRadera
  6. Erling:

    Du är allt Barabens egen lilla "skvallertant"... ;-)

    SvaraRadera
  7. Dags för Ozzy att kliva fram ur garderoben nu...

    SvaraRadera
  8. det där är väl inte ozzy???

    SvaraRadera
  9. Det var fler juniorer ute och roade sig i påsken. http://www.efterfesten.com/img/album/7/4/1156347.jpg

    SvaraRadera
  10. Dags att ifrågasätta att junisarna super skallen av sig under brinnande säsong?
    Eller tar de det lugnt med spriten?
    När jag tränade för Göteborgsvarvet för ett par år sedan så märkte jag ganska snabbt att en kväll med alkohol sabbade konditionen en hel del.

    SvaraRadera
  11. Der är väl inget brott de begått? Sedan ser de ganska ordnade ut...

    SvaraRadera
  12. "Sedan ser de ganska ordnade ut..."

    Wernbloom ser ju stupfull ut!

    SvaraRadera
  13. Jag trodde inte Wernbloom var en sån som drack drinkar. Jag trodde han va en benhård kille rakt igenom.

    SvaraRadera
  14. Jag vette fan om det är så farligt asså. Jag är själv löpare och sprang 3000 meter i somras efter att jag dragit 5-6 öl kvällen innan. Jag persade ändå med 20 sekunder och fick en hyfsad tid..

    SvaraRadera
  15. Vi träffade Kalle förra säsongen ett par gånger när han gick skadad på bla Bryggeriet och han var kanske inte så nykter vid dessa tillfällen,inte heller dyngrak men han var bara ute efter ett offer som han kallade det. Go gubbe får vi säga...

    SvaraRadera
  16. haha, ja känner han till höger. en bollebygdsbo=) haha

    SvaraRadera
  17. jag har uppgifter från väldigt säkra källor, han till höger på bilden att det inte är ozzy

    SvaraRadera
  18. senaste anonym/ Det kan väl vem som helst med ett par ögon se, att det inte är Ozzy på bilden?

    SvaraRadera
  19. Eh...det är ju han till höger som ser ut som Oscar.

    SvaraRadera
  20. jag har menat vänster hela tiden

    SvaraRadera
  21. Gretas är det inte där överklassfjollorna (ÖIS)håller till?

    Ozzy han måste väl vara mycket äldre, jag slutade att lyssna på dom när Blåvitt låg i tvåan. Eller rättare sagt innan uppryckningen 1975 då Torbjörn, Nordquist och Kindvall kom.

    SvaraRadera
  22. Att blåvitt är bögarnas lag är väl ingen överaskning. Jeppe blomqvist någon? Inte för att det skulle vara något fel i det, men så är det ju.

    SvaraRadera
  23. blåvitt bögarnas lag? hmm, jag trodde den där utviksbrassen avgjorde den matchen till östermalms fördel...

    SvaraRadera
  24. Blåvitt får gärna vara bögarnas lag. Vi tolererar det, till skillnad från er i elloskatalogen, aik med flera. "We used to think like you. Then we evolved."

    SvaraRadera
  25. Det är absolut inte Oscar Wendt på bilden. Taskigt mot honom att pekas ut sådär, ser absolut inget nöje i det. Eller humor.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.