2006/02/03

Debut för Mourad?


UTLÅNADE SPELARE Först och främst ska jag presentera mig själv eftersom jag är ny här på bloggen. Jag kommer att skriva en del om våra utlånade spelare, främst om Mourad men även om Lycén (Umeå) och Smedberg (Ljungskile).
Idag kan George Mourad spela sin första match för Brescia. Han är uttagen i den trupp som åker till bortamatchen mot Arezzo. Ärligt talat är det väl dock ingen större chans att George redan idag får någon speltid i den nya blåvita tröjan.

För er som är intresserade så börjar matchen Arezzo-Brescia 19:00 och sänds av Eurosport 2 med början 19:30.

11 kommentarer:

  1. ja jag ska se matchen!

    SvaraRadera
  2. Ja välkommen till bloggen!

    SvaraRadera
  3. Gött att någon följer dom utlånade spelarna...Det ska bli mycket intressant att se hur det går gör mourad i Brescia....

    SvaraRadera
  4. Tack för välkomnandet!

    SvaraRadera
  5. Skall bli mycket intressant att följa Lycén i Umeå. Hoppas det lossnar, jag tror han kan bli ordinarie i blåvitt nästa år. Hoppas på många rapporter där. Tack på förhand.

    SvaraRadera
  6. Välkommen från mig också (for what that´s worth)!

    Skall bli grymt kul att följa våra "utlåningar".

    SvaraRadera
  7. Perfekt fredagsunderhållning! Blir nog första gången jag ser på Eurosport 2 iaf.

    SvaraRadera
  8. Bra initiativ! Baraben.com visar än en gång varför de är lite bättre än alla andra (fotbolls)bloggar. Samtidigt.

    SvaraRadera
  9. var hittaar man eurosport 2 ? har comhem... är det en betalkanal?

    SvaraRadera
  10. Eurosport 2 ligger på kanalplats 103 om du har Comhem... Mourad fick inte komma in ändå så...

    SvaraRadera
  11. tack för ett fint initativ!!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.