2006/04/17

Kicki hotar Anton inför övergången...

13 kommentarer:

  1. Otroligt fånigt

    SvaraRadera
  2. hahaha wagner ligger och gråter i nåt hörn av aftonbladet-huset...

    SvaraRadera
  3. Sköna grejer!

    SvaraRadera
  4. Att man tröstäter kan jag förstå, men något så uselt som Falukorv.

    När det finns så mycket gott.

    Junk Food for White Trash People (Gulebönner)

    SvaraRadera
  5. Blåvitt=Hetero: Det hela har att göra med att hela sveriges Kicki tidigare har erkänt att hon tröståt Falukorv när hon blev deprimerad pga kvällstidningarnas rubriker om henne.

    Dock saknar jag ordet "chock-rasar".

    SvaraRadera
  6. Det här var riktigt lågt, fyfan, utsätta en hederlig gammal falukorv för detta.
    Den har väl inte gjort något ont för att förtjäna det här, vart e vårt samhälle på väg!!!
    :)

    SvaraRadera
  7. Sylt-Göbben)

    Jo jag begriper det, men det har ingen större betydelse här. Nu blir hon ju deprimerad om inte Anton blir en Gulebonne.

    Som tur är har hon monterat ner samtliga speglar i hemmet.

    Kom just att tänka på att det finns en ännu bättre Anton, en exakt(men yngre)kopia av sin storebror KokainRastaFarin döpt efter en gammal porrbio i Göteborg, och då tänker jag vare sig på "Bullen" eller Biorama.

    SvaraRadera
  8. Kapten Kolja)

    Falukörv är ärligt talat ingen höjdare, och ännu sämre är den nu för tiden då EU avskaffat reglerna för innehållet.

    Testa istället Signal&Anderssons Wiener och Prinskorv (SO Larsson), den köps lämpligast om 3kg och är superb, speciellt tillsammans med en kyld Grolsch och en rumstempererad Gammel Dans Bitter Dram.

    SvaraRadera
  9. Funderar på om jag inte avsåg Dansk istället för dans, jag som avskyr dans.

    SvaraRadera
  10. Jag tycker det ser ut som hon "tröst" äter redan nu? Iallafall äter.

    SvaraRadera
  11. Kicki har ju antytts vara Gaysare på den här sidan innan. Vilket lag håller hon på egentligen? Jag tycker hon får ta och bestämma sig. Sen hörde jag att en av anledningarna att hon raggar upp folk att köpa ut falukorv åt henne är för att hon skall bjussa Wagner (när han kommer hem) på rå korv med kolasås. Det är tydligen hans favoritmat med. Då har de två saker gemensamt. Minst. Och minst en favoritkorv gemensam.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.