2006/02/13

Wernbloom: IFK fostrar grymt bra spelare

INTERVJU Baraben.com tog tillfället i akt att fråga ut 2005 års stjärnskott i den Blåvita truppen, Pontus Wernbloom kring hans tankar om magsjukan, truppen i år och kritiken mot hans spelstil.


Tjena Pontus, hur mår du efter din släng av den redan så beryktade blåvita truppmagsjukan?

-Hur hade du mått efter att ha gått på dass 20 gånger i timmen? Hehe nädå, helt ok faktiskt. Jag har repat mej bra.

Vem är skyldig till epidemin som gick runt? Peka gärna ut minst en syndabock!

-Hotellet ska ha skit för detta. Om man é i Brasilien å äter råtta å all möjlig skit så händer ingenting men när man kommer hem å bor flott och äter kanonmat då åker man på en riktig magpunktering.

I en debatt kring om du borde spela eller inte så skrev forummoderatorn "The Magnificent Nr 7" på Alltid Blåvitt att: "fotboll är mer än att bara springa runt planslöst och kötta". Vad tycker du om att vissa supportrar försöker sätta den stämpeln på dig?

- Det får stå för honom! Kanske é det så folk ser på mig men jag vet att det är mer än så. Man kan inte bara kötta dej fram till IFK:s A-trupp utan man måste också kunna trilla boll å det känns som att jag blir bättre på det för varje träning.

Samma signatur fortsätter i denna debatt med påståendet "Wernbloom är inte grymt bra, däri går våra åsikter isär. Han skulle säkert platsa i GAIS, ÖIS och Häcken men i Blåvitt platsar han inte utan skador i truppen." Är du överens med Baraben.com om att signaturen i fråga behöver glasögon eller håller du med om att du egentligen skulle passa bättre i Gais?

- Hahaha skönt att ha ert stöd, för den här killen verkar inte överpositiv till mig, haha. Men jag håller me han till en viss del, grymt bra é jag inte. Vore kanske inte bra att vara det vid 19 års ålder, men däremot hoppas jag att bli det en dag och då är IFK en riktigt bra förening att bli det i. Och självklart hoppas jag på mycket speltid, det vore jag en idiot om jag sa att jag inte ville ha.

Hur är det med konkurrensen i truppen i år? Är tillskottet av TO/Kilhberg tuffare rivaler på mitten än Seb/Tjalle var förra året?

- Det vet jag inte än, får la se på det. Jag tror det kan bli minst lika tufft i år men jag är alltid redo att offra det som krävs för att få spela.

Tror du att du kommer spela mer eller mindre i år? Om du får titta i din egna Wernbloomska kristallkula?

- Jag tror och hoppas på mer speltid för det känns som att jag har tagit ytterligare ett steg i min utveckling. Gäller bara att visa coach det också när man får chansen att spela.

Hur var det att stiga in i juniorlandslaget, stormade du fram med lika stor framgång där som i Blåvitt ifiol?

-Haha, kanske lite mer försiktigt med tanke på att det va första gången jag deltog i sådana här sammanhang.

Känner du dig närmare den där VM-platsen som våra kära Göteborgstidningar tyckte du skulle få förra hösten?

- Hahah ljusår därifrån, jag är realist och hoppas först på en plats i Blåvitts startelva i men något VM har jag svårt att tro...

Tack för intervjun och lycka till i år Pontus! Vi supportrar tror på dig fullt ut!

72 kommentarer:

  1. hahahahhahahahaha. fy fan va klockrent.

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA "Magnificent (jag-är-alltid-så-positiv-men-lider-av-sjukdomen-dubbelmoral) nr 7" kommer ju ensam att ta död på alltid blåvitt när han sitter och berättar världssanningar! Finns en poäng i hans inlägg, men så fruktansvärt ihärdigt, verkar kompensera att hjalle inte får spela, låt oss hacka på nånannan! Bra idée!

    SvaraRadera
  3. Känns lite som att Baraben och Wernbloom borde gifta sig. Bägge är brutala, bägge spelar på gränsen till det otillåtna och bägge är oerhört charmiga!

    SvaraRadera
  4. Så jävla typiskt alltid-muppvitt!!

    SvaraRadera
  5. Baraben tror inte på giftemål, vi tror oss vara players... ;)

    SvaraRadera
  6. Stoppa pressarna, avgå alla!

    Detta var över gränsen!

    SvaraRadera
  7. Svenska Mugs? Han skriver la inte för Svenska Mugs en gång ens? Haha där finns värre tokstollar än han.

    Pontus är så jävla spontan att det nästan gör ont i mig av skrattet som kommer när man läser hans svar...

    SvaraRadera
  8. Ikväll har vi hyrt in en sax från en alldeles speciell sida, gissa vilken...

    ;-)

    SvaraRadera
  9. HAHAHAHA!!! Wernbloom e bäst, GO FRANKIE!!!

    SvaraRadera
  10. Magnificent nr 7 och jag har sällan samma åsikter

    SvaraRadera
  11. The Magnificent Nr 7:

    Ja nu kom våran "Debatt" upp här, tydligen va det fler som tycker som jag. Wernbloom for the WIN!

    SvaraRadera
  12. "Är du överens med Baraben.com om att signaturen i fråga behöver glasögon eller håller du med om att du egentligen skulle passa bättre i Gais?"

    Attityden att Bara Ben är övermänniskor fortsätter. Om inte annars så vänder man kappen efter vinden, som i fallet Gunnar Larsson. Jag väntar fortfarande på en läsvärd artikel.

    Ett tips: satsa på seriösa artiklar, istället för att försöka skriva så många som möjligt.

    SvaraRadera
  13. Anonymous (sista):

    Ett tips till dig, sluta lipa...

    SvaraRadera
  14. Stellham: Det är väl likt er kappvändare att saxa när det passar er.

    SvaraRadera
  15. Barabens problem är ju att de gör en bra grej som de sen förstör med tre helt idiotiska och värdelösa. Eftersom det inte har kommit någon rapport från mötet med IFK:s styrelse kan man ju förutsätta att de kanske har läst vad Baraben har skrivit om dem det senaste året, och därför kanske inte ville ha med dem att göra?

    SvaraRadera
  16. Sista anonymus, trevligt att höra att du fortsätter att läsa bloggen trots att du ännu inte hittat en enda läsvärd artikel. Är du helt jävla pantad eller, gillar du det inte, läs det inte då. Svårt?

    SvaraRadera
  17. Stellham:

    Apropå det. Wäääää, wäääää, wäääää, Alltid Blåvitt snodde min traktor. Typ.

    SvaraRadera
  18. AB får väl intervjua Bjärsa då. "Folk från supportersidan Baraben.com kallar dig för Fjortis-Bjärsa, vad tycker du om det?"

    SvaraRadera
  19. Eh, var för övrigt jag som skrev det sista. Anonymous är inte brå.

    SvaraRadera
  20. Eller näst-sista snarare då.

    SvaraRadera
  21. Vadå mobbat? Inte för jag håller med, för jag tycker Pontus är bra. Men alla tycker väl att någon spelare är dålig? Där är väl knappast mobbing?

    SvaraRadera
  22. Det var jävlar va rediga alla blev nu då!

    Men att han skall sitta och systematiskt mobba Wernbloom (på samma sätt som folk mobbat mourad) det är ok?

    SvaraRadera
  23. Stor humor att 3-4 av de forumhäckande mupparna från AB ramlar in och börjar skrika "jag tänker inte stödja supporterfonden för baraben hyllar inte min älsklingsiiiida".

    Jävla clowner. Supporterfonden är ett stöd för IFK Göteborg.

    Jag har redan skänkt 300 spänn och då tycker jag att supporterfonden är ett projekt tio gånger mer värt att stödja än att käbbla om varför man på Alltid Blåvitt tycker si och gör så. Vem fan bryr sig om Svenska Mugs?

    JN.

    SvaraRadera
  24. Jag tänker härmed låta min plats på inre mittfältet stå till förfogande då jag anser att Pontus Wernbloom är den största talang svensk fotboll skådat.

    Haha att man inte kan citera folk utan att deras internetvänner ska börja gråta är ju sanslöst. Wernblooms ord är magi, killen är underbar. Träffade honom på Honey en gång, fy fan va packad han va! En äkta lirare!

    SvaraRadera
  25. JN:
    Visst är väl supportfonden ett stöd för IFK. Får vi hoppas. Man jag tror det handlar om att folk inte vågar skänka pengar till ett konto som ska hanteras av Hankins och Stellham. Det låter ju liiiite osäkert måste man ju säga.

    För övrigt reagerade jag mot meningen de skriver på supporterfonden.se, om att fonden ska vara stängd för uttagningar. Dels har jag för mig att man inte kan låsa ett konto så, dels verkar det ju konstigt att de sedan skriver att en del medel kan gå till administrativ kostnader, typ...

    SvaraRadera
  26. Att säga att det inte skrivs seriösa artiklar på baraben är helt fel. Jag är alltid superseriös när jag skriver. Vetenskap skojar man inte om.

    SvaraRadera
  27. Om man måste välja sida så väljer jag baraben. Förstår bara inte varför det alltid ska bli inbördeskrig i blåvita kretsar. Så fort det dyker upp nåt nytt så ska det klagas

    SvaraRadera
  28. Lägg av nu! Jävligt barnsligt att starta krig. Vi står trots allt på samma sida. EN FÖR ALLA - ALLA FÖR BLÅVITT!

    SvaraRadera
  29. Sista anonymus, du har inte läst någonting med andra ord:

    "De kostnader som uppstår i och med driften av Supporterfonden skall finansieras till största möjliga grad genom reklamplatser på Supporterfondens hemsida Supporterfonden.se och genom enskilda bidrag från er som vill stödja projektet. Vill man skänka valfri summa till driften av Supporterfonden bidrar man på samma vis som annars, men märker istället talongen 'Bygghjälp'. Dessa pengar kommer att täcka kostnader som marknadsföring, porton, bankavgifter och liknande kringkostnader.
    Bygghjälpsbidragen blir oerhört viktiga för att stärka Supporterfonden 2006 och dess möjligheter till att marknadsföra projektet. Ett bygghjälpsbidrag är ett direkt stöd för att utöka projektets omfång och storlek bland IFK Göteborgs supportar."

    SvaraRadera
  30. Att fonden är stängd för uttag betyder ju att inga pengar kan tas ut förrens dom skall delas ut till IFK, dessutom så är vi väl en del personer som redan har bidragit till det administrativa runt fonden...

    SvaraRadera
  31. anonym/ Med tanke på att det är företagen som sponsrar som betalar via FAKTURA som står för finanserna av supporterfondens administration ser jag i och för sig inte vart något problem finns?

    Om man vränger på orden tillräckligt mycket kan man säkert få IFK Göteborgs föreningsideologi till att vara att hylla AIK ohämmningslöst. Men det är ju inte direkt något som står på schemat för en normalt funtad människa. Så därför borde väl ett stöd till Supporterfonden inte ha något att göra med Baraben mer än att vissa driftiga personer bakom Baraben även har stormat in och startat upp detta projekt, men även bjudit in Änglarna och IFK Göteborg till total insyn i projektet.

    Jag bugar till det arbete främst fyra personer bakom supporterfonden gjort. Oavsett om det ger 200 000 eller 2 miljoner till Blåvitt om ett år så är initiativet fantastiskt och för mig känns det mest som att det är 5-6 personer på ett visst forum som har en tvivelaktig demokratisyn som kritiserar detta, inte på grund av att man inte tror på projektet utan för att man inte klarar av att personer man ogillar själv är så driftiga som man kanske önskar att man vore.

    Stinker jantelag på Alltid Blåvitt, jag la ner min användare, eller snarare slutade använda den för ett bra tag sen nu.

    SvaraRadera
  32. För övrigt är ju internet ett öppet och offentligt forum för alla med uppkoppling att syna. Därför är det väl inte speciellt konstigt när individer och siter citerar andra individer och citers uttalanden och debatter? Det kallas "yttrandefriheten och pressfriheten"?

    Så varför i hela helvete skulle någon ens reagera på att man använder ett citat från en forumdebatt i en intervju? Jag tycker både intervjun oc svaret görs med ganska stor elegans. Sen att Frankie uppenbart pikar "Mackan GBG" är väl även det uppenbart, men om man inte kan tåla att bli pikad på ett sådant här sätt utan blir förbannad när man citeras så kanske man skulle "tänkt efter före" innan man vräkte ur sig så mycket skit för det första?

    För visst är det väl så att personen fråga står för det han sagt i debatten och inte är härinne och gnäller femtielva gånger under "anonym"? Tveksamt va.

    SvaraRadera
  33. Värst vad det blev tyst nu när en (?) anonym dåre inte fick spamma längre...

    För övrigt är Wernbloom klart bättre än Kilhberg.

    /JN

    SvaraRadera
  34. MER INTERVJUER ÄR MITT BUDSKAP!! JAG VILL HA INTERVJUER MED:

    WALLERSTEDT OCH GERBA!

    SvaraRadera
  35. Om man tycker att wernbloom bara står för att kötta, har man nog inte sätt särskilt många matcher med honom. Visst är han i vissa lägen oslipad, men visar alltid en vilja som få och nästan alltid ett moget & vårdat passningsspel.

    Han är bara 20 år, hur många andra 20 åringar kan Konkurrera om en plats i en allsvensk startelva?

    SvaraRadera
  36. Sorberge

    Håller med dig och jag tycker att intervjun är rolig och jag tycker det är roligt med magnificent 7. Säger någon att hjalle är en dålig passningsspelare så kan man ingenting om fotboll och man är bara negativ, men säger man att wernbloom slog en bra passning då kan man ingenting om fotboll och haussar.

    Svart eller vitt och jag tycker att intervjun är ett kul inslag.

    SvaraRadera
  37. Dåligt att nämna inlägget och Alltid Blåvitt.

    Intressant förresten att Baraben under hata-MP kampanjen i höstas höjde upp Gunnar Larsson till skyarna för att sedan svänga om totalt. Klaga är det enda vissa kan.

    SvaraRadera
  38. han snurrade väl upp landskronas målvakt ganska bra i sista matchen va?!

    SvaraRadera
  39. ...och så dansade han efteråt! Det var ett "magic moment"!

    SvaraRadera
  40. tyvärr en riktig skitartikel denna gången. som ngn tidigare skrev, satsa på seriösa grejer istället för att försöka smutskasta ngn på ett annat forum. känner ingen av er, men tycker att detta var lite väl lågt.

    kör hårt med supporterfonden!

    mvh/
    Peter

    SvaraRadera
  41. Bra skrivet Peter. Precis så är det.

    SvaraRadera
  42. Pontus/Ingesson, är inte de väldigt lika?

    SvaraRadera
  43. Smutskasta? Så han sa inte det som citeras eller? Så numer kan man inte citera folk i en diskussion för att det då är smutskastning?

    Med andra ord kan man sitta och såga folk som en dåre men om någon konfronterar en på ens åsikter så "smutskastar" man? Nej det håller jag verkligen inte med om.

    Det är en sak att säga något i förbigående men när man systematiskt sitter och sågar en av sina egna spelare får man faktiskt räkna med att få mothugg. Men en debatt med två olika parter och två olika åsikter är tydligen inte vissa individers melodi, de ska tvärtom få säga sin "sanning" och stå emotsagda för annars är det smutskastning man sysslar med.

    Hujedanmig vad hemskt om man ska ha en motsatt åsikt om någonting. Exakt samma retorik använder Bush-administrationen när de försöker få alla USA-kritiker att se ut som terrorvurmare och "skurkstater".

    Det finns bara en sanning och om den ifrågasätts eller kritiseras så är man en "skurk"? Löjligt. Om ens känslor väcks i så stark form av att en åsikt ifrågasätts så kanske man inte kan backa sin åsikt fullt ut? Och om man anser sig stå fullt ut för sin åsikt, varför är det då så hemskt att få ifrågasätta den åsikten offentligt? Det är ju inget privat sammanhang som åsikten yttrats på utan ett offentligt och välbesökt forum.

    Logiken att bara en sida av en debatt får yttra sig är inte speciellt demokratiskt, men om man systematiskt använder sig av härskartekniker kanske inte det spelar någon roll, för håller man inte med så är man ju en "smutskastare" eller med Bush-retorik en "skurk". Resonemanget inte bara haltar utan faktiskt är direkt löjeväckande.

    Hur fan kan man bli så arg av att få ens åsikt ifrågasatt om man faktiskt har den åsikten?

    SvaraRadera
  44. Magnificent nr 7 har väldigt märkliga åsikter. Han ser saker som ingen annan Blåvitt-supporter ser och hävdar därmed att han är någon slags fotbollsgud som kan allt om fotboll. Killen vill väl ha uppmärksamhet av något slag.

    SvaraRadera
  45. Hur skulle det vara om Frankie och AB kunde lägga allt gammalt groll bakom sig någon gång?? Det här k*kmäteriet börjar bli lite väl tjatigt och löjligt att behöva ta del av, speciellt då jag och många med mig besöker båda sidor frekvent. Antingen får ni väl tackla av er i en korpmatch eller på annat sätt göra upp öga mot öga, men bespara oss andra från att läsa om skiten.

    För övrigt tycker jag att supporterfonden är ett mycket bra initiativ och hade gärna skänkt en bra slant om jag nu inte bara var orolig för att Frankie plockar ut allt och emigrerar till Kuba.

    /Danieli

    SvaraRadera
  46. Daneli/ Jag håller med.

    SvaraRadera
  47. danieli

    Det behöver du verkligen inte vara orolig för, hade du arbetat hårt, ställt upp i media och så vidare för att få fram budskapet om supporterfonden om du nu planerade att dra med pengarna?

    SLUT UPP FÖR BLÅVITT!

    SvaraRadera
  48. Baraben/Frankie

    Nu har ni gått över gränsen,
    försök förena alla blåvitt lägren
    istället för att splittra allt.

    Mot SM guld 2006, det blir
    pytt i panna på Kamratgården i höst

    SvaraRadera
  49. Det här är lite som Muhammedbilderna: visst har man rätt att citera när någon supporter på en "rivaliserande" sida men det är totalt jävla onödigt. Ingen vinner på detta; varken Wernbloom, Frankie, Mag #7, IFK, svenska fans eller baraben.

    (personligen har jag aldrig valt mellan dessa sidor, de kompletterar varandra rätt bra.)

    //Mr Bob

    SvaraRadera
  50. Mr bob/ Det handlar inte om att vinna. Det handlar om att folk vill smutskasta Blåvitts spelare och sen får orgie i bortförklaringar och lipande när de blir konfronterade på sitt jävla tjöt.

    SvaraRadera
  51. Handlar väl snarare att folk inte gillar skvallerkärringar som springer runt och berätttar vad någon annan sa.

    SvaraRadera
  52. Det är väl inte direkt det att det är fel att göra såhär. Det är bara så fruktansvärt onödigt.
    Det enda syftet det kan tjäna att vinkla intervjun såhär är att öka klyftorna inom blåvitt supportrarna.

    Sedan hade jag tyckte det var ganska tråkigt att bli intervjuad om den som intervjuade verkade mer intresserad av att smutskasta en tredje part än vad jag själv sade.
    Vet inte om Wernbloom uppfattade det så, men det hade jag gjort.

    SvaraRadera
  53. hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahahhahaahahaha. PÅ TIDEN ATT NÅN REAGERADE PÅ HAN AMGNIFICENT SEVEN. HAN ÄR JU ÅRETS ÖVERSITTARE SOM SITTER OCH SPYYYYR GALLA ÖVER VÅRA EGNA SPELARE.

    OCH SÄGER MAN MOT HAN ÅKER SAXEN FRAM. JÄVLA CLOWN.

    SvaraRadera
  54. sista anonym/ Öka klyftorna? Haha vafan är detta ett jävla partipolitiskt krig eller? VILKA KLYFTOR?

    SvaraRadera
  55. Skitsnack!! Det eviga skitsnackandet om Wernbloom är inte bra för någon. Vad skulle det tjäna till att alltid påpeka Bengans, Hjalmars eller Wowoahs brister?

    Vad han nu har mot Wernbloom låter jag vara osagt, men man kan ju hoppas att han håller sina åsikter för sig själv istället för att basunera ut det som värsta propaganda maskinen.

    //Ängel Mölndal

    SvaraRadera
  56. Handlar väl snarare att folk inte gillar skvallerkärringar som springer runt och berätttar vad någon annan sa.

    Då kanske sådana stjärnor ska tänka sig före de öppnar sina stora käftar och gnäller på våra egna gubbar varenda jävla dag. Sjuk besserwisserattityd kommer tillbaka för att spöka...

    SvaraRadera
  57. Va é detta för gnäll? Get over it.

    SvaraRadera
  58. Men det är ju ändå som någon skrev här; saker som detta skapar bara massa onödigt tjöt och "krig" mellan olika supportrar. Helt onödigt, vem fan tjänar på det? Hacka aldrig ner på en Blåvitare på det sättet, koncentrerar er på Djurgårdare och andra. Detta är så jävla onödigt.

    SvaraRadera
  59. Anomnym/ Bättre att hacka på sina egna spelare menar du då? Fin logik.

    SvaraRadera
  60. Nej nej. Det sa jag inte. Men debatter om vem man tycker ska spela finns väl överallt. Det som är jävligt önödigt är ju främst att försöka skapa irritation mellan supportrarna.

    SvaraRadera
  61. Ja och debatter finns överallt, även här. Så vad är problemet?

    När man citeras och reagerar som en tok efter det så bör man nog skaffa sig lite självdistans.

    SvaraRadera
  62. Ja ja, jag har inte sagt något om det. Men håll med om att det är jävligt onödigt att ta varje chans till att skapa osämja bland supportrarna? Vafan låtsas som att det regnar då och hugg mot någon DIFare istället eller så.

    En för alla - alla för Blåvitt!

    SvaraRadera
  63. Allvarligt talat, vad är det frågan om? Baraben är fortfarande relativt nya på nätet, och i början så var varje artikel rolig att läsa och man satt och småflinade åt deras fyndighet.
    De senaste veckorna så har det mer och mer gått över till "skriv så mkt som möjligt istället för att skriva bra saker"-mentalitet. Jag är ingen vän av Magnificent, men tycker ändå att man borde kunna ägna sig åt annat än att försöka "sätta dit" andra. Om inte meningen med artikeln var att göra sig rolig på Magnificents bekostnad, så har jag tyvärr ingen aning om varför den skrevs. Man hade mycket väl kunnat intervjua Pontus och istället för att lägga fram det som "Magnificent tycker inte om dig" och "Magnificent tycker detta", så hade man kunnat lägga fram det på väldigt många andra sätt. OM det är så att ni har ngt emot varandra (Frankie och Magnificent) så kan ni väl för f-n lösa det på ett normalt sätt, istället för att saxa varandra på AB och lägga in förlöjligande artiklar.

    Ni gjorde det så bra i början, så nu är det dags att falla tillbaka till som det var innan. Gräv ner eran stridsnapp, och väx upp! Vi vill läsa mer skvaller om spelare, silly-rykten osv. Men bespara oss gärna påhopp som denna senaste artikel.

    Tack för mig!

    /En som känner Pontus

    SvaraRadera
  64. Man kan konstatera att vissa grabbar på AB är pinsamma, minst sagt. Magnificent nr 7, är han en av de där ppvkillarna som inte bidrar med något till blåvitt?

    SvaraRadera
  65. På exakt vilket sätt är de pinsamma? Det är väl de där mongouppstickarna som bara vill ha uppmärksamhet som är pinsamma. Man tvivlar starkt på att dårar som Frankie och Stellham verkligen gör saker för Blåvitts bästa (och deras supportrar). AB rapporterar på ett förträffligt sätt om IFK Göteborg. Baraben gör det ibland, men allt som oftast tar man även varje chans att hacka ner på andra och försöka lyfta fram sig själva som några präktiga gudar och få uppmärksamhet kring sina egna namn.

    SvaraRadera
  66. Vi kom inte på den förträffliga ide´n med supporterfonden buäh,buäh, buäh. Dumma, dumma baraben. Får inte vi på AB mer uppmärksamhet än baraben kommer vi att bojkotta blåvitt buäh, buäh, buäh.

    SvaraRadera
  67. Lägg av med det här pinsamma tjafset. Vad är det frågan om? Inte nog med att man har en skattehärva som andra icke-rättrogna kan hacka på en för, snart får man väl höra att allt blåvittsupportrar gör är att munhuggas på internet. Både AB och Baraben, ta er inte själva på så stort allvar. Vilken tok som helst kan skriva inlägg/blogga på internet. Ägna er tid åt att skriva om Blåvitt, sköta supporterfonden och allt annat som vi som besöker bägge ställena vill läsa (och uppskattar). Tjafs på högstadienivå kan ni bespara oss.

    SvaraRadera
  68. Nu tror jag nog att ni blandar ihop AB och AB-forumet? AB har väl aldrig skrivit skit om någon spelare? Vad som skrivs på forumet får ju stå för varje skribent. Skriver jag där vill jag iaf inte att det ska ses som AB:s åsikt.

    SvaraRadera
  69. Wernblom är bra, lovande och underhållande. Men någon sorts vett och sans kanske vore på sin plats va? Fortsätter han utvecklas i samma fart som tidigare så är han säkert given på mitten, men nu är det en kamp i mina ögon.

    SvaraRadera
  70. Känner du dig närmare den där VM-platsen som våra kära Göteborgstidningar tyckte du skulle få förra hösten?

    - Hahah ljusår därifrån



    haha han är en riktig profil wernbloom, stort att se humorn!

    SvaraRadera
  71. Har inte med något forum att göra. Har läst mycket som varit roligt och bra här på den här sidan. Tyckte helt klart att ni var det bästa alternativet förra året.

    Men den här artikeln slår ju alla rekord. Helt uselt faktiskt, riktigt pinsam artikel.

    Hoppas ni skärper till er och att dte här var ett undantagsfall.

    Må gott!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.