2009/11/16

Vasquez, du kan sluta skryta nu.

22 kommentarer:

  1. Sådant gör jag väl varje dag.

    SvaraRadera
  2. Vasquez mamma2009-11-16 22:40

    Det gör jag också. Det var jag som lärde han

    SvaraRadera
  3. Vasques karriär har ju inte direkt varit spikrak sedan han lämnade IFK.

    Dessutom gjorde han sitt mål iklädd blåvitts tröja. Bara det är väl värt att skryta med.

    SvaraRadera
  4. Jag brukade göra så, tills jag blev bättre än maradona

    SvaraRadera
  5. Med andra ord, låt han skryta. Han kommer ju bli påmind om var han spelade varje gång.

    SvaraRadera
  6. Men herregud, den där har ju jag gjort på fifa 3-4 gånger!

    SvaraRadera
  7. Seriöst: spelar i div. 6 och där gör vi likadant.. men som i Örebro har jag aldrig skådat!

    SvaraRadera
  8. Anonym 16/11/09 23:08,

    haha! Varför?!? VARFÖR !?!? Är du inte med på nyheterna. Jävla media. Avgå.

    SvaraRadera
  9. Vafan, jag trodde han skulle dra en rabona i sin egen ribba och sen i en båge in i motståndarmålet.

    SvaraRadera
  10. plocka hem vasquez vafan.. ändå ingen nytta på zurich bänken, låt håkan ta ett långt långt snack me farsan innan dock...

    SvaraRadera
  11. vasques mammas grannkärring2009-11-17 00:09

    pfff!

    SvaraRadera
  12. vasquez mamma2009-11-17 00:10

    du får aldrig mer kaffe hos mig om du inte lär dig att stava mitt namn!

    SvaraRadera
  13. denna är ju bättre
    http://www.youtube.com/watch?v=VNj6VFaLCd0

    SvaraRadera
  14. Lägg av Korven! Min morsa klarar av det..men att hon skulle göra en rabona - aldrig!

    SvaraRadera
  15. Vaques mål är faktiskt klasser snyggare.

    SvaraRadera
  16. Vasquez mål är en felträff.

    SvaraRadera
  17. Bara för man kan trixa är det ingen garanti för att man är en bra fotbollsspelare. Ett tips till Andres är ju att börja som bolljonglör, då kan han trixa lite i pausen och underhålla publiken.

    Fotboll är ingen enmanshow, har aldrig vart och kommer aldrig bli.

    SvaraRadera
  18. snygg felpass han i det andra laget gör...

    SvaraRadera
  19. ..inomhus
    En helt annan idrott.
    Bara korpen och innebandytöntar som kör inomhus.
    Fast han gör det bra. Fast i en annan idrott.

    SvaraRadera
  20. Är det Hysén eller? Iallafall nästan lika snyggt som hans mål.

    SvaraRadera
  21. vafaan det är inomhusfotboll å inte fotboll!! Gör om och gör rätt!!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.