2009/11/01

Kung Glenn: "Jävligt taggad"

CITAT: Glenn Hysén festar vidare. 50-årsfest kan i dag bli guldfest!
Så här säger kungen om dagen.


"På tal om fest så hörde jag om AIK:s planerade guldfest. Utsåld på sju minuter var ju imponerande. Men jag tycker synd om alla som köpt biljett, hur kul blir det med en silverfest?"

- Glenn om olika sorters fester.

"Hade någon för ett år sen sagt till mig att jag skulle sakna Hjalmar Jonsson så hade jag ju trott att jag var sjuk. Men han har verkligen gjort det helt fantastiskt som mittback i år."
- Glenn är glad att Hjalmar är tillbaka i startelvan.

"Matchen kommer jag att se med min polare Ulf. Det blir nog någon bira på stan först och sen ytterligare en kanske inne på arenan. Sen kommer vi nog båda två att pissa på oss av nervositet. Samtidigt kommer jag att vara jävligt taggad."

- Glenn är lika nervös som alla andra.

4 kommentarer:

  1. KROSSA GNAGET!

    SvaraRadera
  2. Vilken galen dag - både toppen och botten avgörs i sista omgången.

    Förutom Bajen som redan börjat planera för Superettan.

    SvaraRadera
  3. SMGULD 09 hahahahaha YES!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Några inlägg senare så skriver ni om en stad där ödmjukhet inte existerar, herregud. Inse att varken Ankeborg eller Stockholm besitter någon som helst ödmjukhet...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.