2006/10/23

Vad säger Mouradona?

33 kommentarer:

  1. "Jag är nog lite felvänd för att kunna ta dig bakifrån, eller?"

    SvaraRadera
  2. "men kom nu arneng, vi drar hem till göteborg!"

    SvaraRadera
  3. "ska vi dra denna på träningen i vinter oxå eller?"

    SvaraRadera
  4. "ska vi dra denna på träningen i vinter oxå eller?"

    SvaraRadera
  5. "Bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön, för jag känner att jag måste i..."

    SvaraRadera
  6. "Du kan nog bli ett bra tillskott nästa säsong om du forsätter så här johan"

    SvaraRadera
  7. "Abgar tittar underligt på mitt skrev, gör han alltid så?"

    SvaraRadera
  8. "Ska ni bära hem pokalen i år också? vi vill la åsså vinna nångång"

    SvaraRadera
  9. vill inte vara besvärlig, men här i blåvitt är det ju jag som ska göra målen :-(

    SvaraRadera
  10. "brukar vara jag som får tjejer i brygga"

    SvaraRadera
  11. Men Arneng, Är det inte dax att åka till hjältarnas och dom segerikas stad Göteborg?

    SvaraRadera
  12. "Jag tar markeringen på Arneng idag, gubbar!"

    SvaraRadera
  13. Följ med till Kamratgården NU!!
    Det är en order från Håkan Mild.

    SvaraRadera
  14. "Jamen, du sa ju att jag inte skulle släppa ryggen på Arneng, Kjell!"

    SvaraRadera
  15. Nu är det vår tur att rida på framgången.

    SvaraRadera
  16. "klarar du at tbära mitt ansvar på axlarna?"

    SvaraRadera
  17. 'Jag släpper inte förrän du har skrivit på!!'

    SvaraRadera
  18. "Tack för skjutsen, e för jävla trött."

    SvaraRadera
  19. "ta mig till havet och gör mig till kung"

    SvaraRadera
  20. "Känner du den?"

    SvaraRadera
  21. "Släpp mig, Johan Arneng!"

    SvaraRadera
  22. "ta mig till havet och gör mig till kung" haha

    SvaraRadera
  23. Heja Elfsborg!

    SvaraRadera
  24. "Heja Elfsborg!"

    SvaraRadera
  25. "Skynda dig för helvete, vi ligger ju bara trea!"

    SvaraRadera
  26. "vadå frispark!? jag rörde ju honom knappt!"

    SvaraRadera
  27. "Plusbindeln är min!"

    SvaraRadera
  28. "Akta rygg!"

    SvaraRadera
  29. Arneng: -Fan va tung du är!, är inte konstigt att du är allsvenskans segaste anfallare.

    SvaraRadera
  30. Hövvet öpp å röva ner!

    SvaraRadera
  31. "Nu ska du fan komma till Kamratgården!"

    SvaraRadera
  32. hmm.. har bloggarna tatt semester nu eller? känns väldigt glest mellan varje inlägg de senaste veckorna..

    SvaraRadera
  33. "Ja, jag tror vi vann stafetten"

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.