2006/10/28

Heavy metal hos Alternativa shopen...

9 kommentarer:

  1. kanske de två hetaste tröjorna hittills i alternativa shopen? jag ska ha en trobjörn-heavy metal iaf!

    SvaraRadera
  2. Japp dessa var riktigt snygga!

    SvaraRadera
  3. En råtta med en "analgalge" tack ni har räddat en tråkig arbetarsöndag...

    SvaraRadera
  4. Jag vill passa på och tacka vår icke fotbollsintresserade konstnär från Stockholm, Marie, som har designat den vackra råttan...

    SvaraRadera
  5. johannes:

    Du ser inte ner på mig, ranégie-tröjan och råttan är båda mina idéer så det är lugnt :). La ner lite mer kraft på råttan dock och lät Marie fatta penslarna...

    SvaraRadera
  6. Döskallen me vingarna va riktigt najs!

    SvaraRadera
  7. hahahah nu fattar jag döskallehumorn:

    baraben- bara ben- dödskalle?

    klockrent.

    SvaraRadera
  8. Som gnagare bara måste man köpa "fucked by a rat" efter 4-0 senast! 4 sillar strypta av 5 möjliga :D

    SvaraRadera
  9. Är det möjligt att ha ett tryck på framsidan och ett på baksidan?

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.