2006/10/05

Exklusivt SMS-avslöjande

LANDSLAGET Aftonbladet rapporterade under gårdagen att Lars Lagerbäck haft en hemlig SMS-kontakt med Zlatan Ibrahimovic. Idag kan Baraben.com som enda tidning avslöja SMS-växlingen mellan Inters anfallsstjärna och förbundskaptenen.

Lagerbäck: Tjenare. Snodde du en av mina pärmar efter att du blev hemskickad? Jag kan inte hitta pärmen märkt "kvadraten". Har du den? /Lars
Zlatan: Det du gör med en pärm gör jag med en femöring.

Lagerbäck: Jag tolkar det som att du inte tog med dig pärmen till Italien? Jag vet inte hur jag ska klara av att hålla träningarna med laget nu i veckan om jag inte hittar pärmen i fråga... /Lars
Zlatan: Det du gör med en pärm gör jag med min nyfödda bäbis.

Lagerbäck: Ja just det, grattis till den nyfödde. Nu kanske du har någon i familjen på din egna mentala nivå grabben. /Lars
Zlatan: Det du gör med min mentala nivå gör jag med din pärm. LOL

Enligt våra insiderkällor inom landslaget ska sedan Lars Lagerbäcks GSM från 1997 ha lagt av så sms-växlingen avbröts. Zlatan ska då ha börjat trixa med sin mobiltelefon skrikandes: "det du gör med din pärm gör jag med dina sms".

14 kommentarer:

  1. hahaha mitt i prick!

    SvaraRadera
  2. BWAAAAAAAAAHHHHAAAHHHA!

    Det blir en länk på den här!

    SvaraRadera
  3. Detta kan inte vara sant!
    Jag tror inte Zlatan vet hur en mobiltelefon fungerar.

    SvaraRadera
  4. hahaha... fööör kul.. =)

    SvaraRadera
  5. Riktigt roligt Frankie!!!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha, klockrent

    SvaraRadera
  7. hihihihi hahahaha ååh, frankie, åhh!

    SvaraRadera
  8. jävligt skoj faktiskt.

    SvaraRadera
  9. hehe gammal god humor är sköj,

    SvaraRadera
  10. Är det sant?

    SvaraRadera
  11. Ska nog gå och lägga mig, för jag log inte ens efter ha läst texten :-/ Tyckte t.o.m. att det var kasst, och kanske skrivet av en femåring.. jaja nittinatt.

    SvaraRadera
  12. eller så har du ingen humor.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.