2006/06/22

Frälsaren är här?

SILLY SEASON Ali Gerba ut. Kalle Svensson ut. Oscar Wendt ut. Och transferfönstret har inte ens stängt än. Så i dessa dagar som alla trånar efter nyförvärv vill vi åter påminna att bombaren från Frölunda, tankern från Ruddalen, Stockholmsdödaden framför alla andra- åter är hemma i Göteborg. George sågs idag glida runt tillsammans med en lagkamrat ute på Hisingen, kanske letar han efter några av de bollar som Gerba skjutit bort under träningarna i vår?

Välkommen hem George.

20 kommentarer:

  1. Han är så välkommen! Jag tror att utlandsvistelesen har gjort honom gott och snart kommer ropen åter skalla: "Alla heter George i Göteborg" det kändes som om han behövde detta brejk från Blåvitt för att komma på fötter och börja prestera igen. Visa att du är en stark target-player George!

    SvaraRadera
  2. Ursäkta om jag e petig, men ska d vara "inte ens stängt än"?

    SvaraRadera
  3. Förmodligen efter det är så det står skrivet. Kan du inte läsa?

    SvaraRadera
  4. "ALLA HETER GEORGE I GÖTEBORG"

    SvaraRadera
  5. Man har faktiskt saknat honom nu när dagens anfallare har så svårt att göra mål

    SvaraRadera
  6. Blir det guld i år?

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka George!

    SvaraRadera
  8. George!

    Välkommen hem!

    Stänk in dem nu-du fixar många baljor i höst.

    Kör hårt George!!!

    PAX!

    SvaraRadera
  9. Får hoppas att domarkåren glömt bort att de har en särskild regelbok för George.

    Vi borde köra 3-3-4 eller nåt som man gjorde förr i tiden.

    Bengt
    Ölme Bjärsa Ny
    Alex Kihlb Wernb
    Sella Mourad Berg Walle

    SvaraRadera
  10. Erikbe>> Vill du inte ha T. Olsson på mitfältet? Jag tycker han är helt ovärdeelig, han behövs med sin stabilitet och trygghet, dessutom gör han ju mål emellanåt! Med honom och Alex tillsamman blir mittfältet mycket starkare.

    SvaraRadera
  11. som det ser ut nu behöver vi spela 5-3-2.. ska vi inte sälja Bjärsa till Bröndby och Ölme till Rosenborg också?

    *fittsur*

    SvaraRadera
  12. Ursäkta mig nu, men min entusiasm över att George kommer hem är inte enorm..Jag vet inte om den ens existerar. Detta är absolut inte vad vi behöver.

    (Jag hoppas dock få äta upp detta meddelande när säsongen är slut)

    SvaraRadera
  13. http://www.uefa.com/competitions/UEFACup/news/Kind=1/newsId=431446.html

    Här har vi go läsning, kom ihåg den 13 juli tror jag, kan också vara den 27!

    SvaraRadera
  14. Ännu bättre om vi återgår till den gamla klassikern 2-3-5 så slipper vi värva:

    Bengan
    Ölme-Bjärsa
    Alex-Kihlen-Wernbloom
    Sella-Wallerstedt-Mourad-Berg-Vasques

    SvaraRadera
  15. Il professore>> Varken du eller erikbe vill se t. Olsson på mittfältet, nu måste någon av er motivera varför? Förstår inte hur han kan var så underskattad när han gör en så enorm insats på plan och dessutom bjuder på stor rutin och stabilitet.

    SvaraRadera
  16. ölme, bjärsa, jonsson
    t.ohlsson wernblom
    alex, mourad, wowen
    sella, walle

    SvaraRadera
  17. Nä, jag gillar Olsson, det är bara det att jag räknar med att han kommer att bli långtidsskadad snart.

    SvaraRadera
  18. Det ryktas att George ska stå staty inne på Gamla Ullevi. Kostnaderna uppges bli låga då man inte behöver följa de normala procedurerna vid tillverkning av statyer (uttagning av mått, gjutning m.m.). Istället kommer George att stå staty i egen person. För er som vill se denna magnifika staty kommer han att finnas till beskådning på gräsmattan runt matchdags. Han kommer att vara utställd ca: 90 min vid varje Blåvitt match. ALLA KONSTINTRESSERADE - MISSA INTE DENNA MAGNIFIKA STATY!!!

    SvaraRadera
  19. ja se det som ett tecken att jag inte tog ner mitt tidningsurklipp från 2004 me mourad.
    Nu blir det guld.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.