2009/12/10

Lucka 10. Hemmapremiären.

Baraben.com presenterar, Julkalendern "24 blåvita stunder 2009."

UTKLASSNINGEN.

6-0... 6-0... 6-0... 6-0!!!

Den första tanken som slår mig när jag börjar se klippet är "fan vad jag älskar Ragnar Sigurdsson!". Känner inte att det här klippet behöver så mycket text egentligen, men rabblar väl upp lite av mina tankar,

- Jag ÄLSKAR att Sella får göra första målet för blåvitt på den nya arenan.
- Jag ÄLSKAR att vi leder med 2-0 efter 6 minuter! Glad Påsk Djurgården.
- Jag ÄLSKAR Hyséns lekstuga med Tauer, så mycket snabbare att han springer cirklar runt backarna.
- Jag ÄLSKAR Ragges mål, att det inte blev nominerat till årets mål är ett skämt.
- Jag ÄLSKAR hela den här matchen.

6-0!!! 6 mål! Vi gjorde 6 mål på 90 minuter.
Det är ungefär 30 procent av vad Bajen klarade av att trycka in på hela säsongen..