2007/01/28

Vårmodet 2007


13 kommentarer:

  1. Det var en av de snyggare tröjorna på längre. Skönt att slippa referenser till aik.

    SvaraRadera
  2. japp, de senaste 6-7 tröjorna är snyggast i alternativa shopen! bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg! Väntar bara på klassikern "HATA AIK"

    SvaraRadera
  4. Bevare mig väl, den var äckligt snygg!

    SvaraRadera
  5. snygg men hade varit roligare i andra färger....alltså på t-shirten

    SvaraRadera
  6. riktigt snygg, credd till designern!

    SvaraRadera
  7. Shit, den var jääävligt snygg!

    SvaraRadera
  8. (den första tröjan som jag köpt, en 'my name is glenn', tappade färgen snabbt, jag hoppas att polyshop lyckats rätta till det)

    SvaraRadera
  9. (den första tröjan som jag köpt, en 'my name is glenn', tappade färgen snabbt, jag hoppas att polyshop lyckats rätta till det)

    Trycket är känsligt så det är viktigt att man följer tvättråden noga, vänd plagget ut och in, tvätta i 30, max 40 grader och använd inte förtvätt eller tvättmedel med blekmedel i...

    SvaraRadera
  10. Skulle man kunna göra en blå med vitt tryck?

    Håller med många andra, grymt snygg tröja!

    SvaraRadera
  11. Jag funderade på att köpa en tröja men skulle först vilja veta hur mycket av summan som går till fonden.
    Om en tröja kostar 229:- (som den jag ville ha) hur mycket bidrar ja då till fonden.

    /Trogen ängel

    SvaraRadera
  12. Om en tröja kostar 229:- (som den jag ville ha) hur mycket bidrar ja då till fonden.

    Snittmässigt går cirka 20 spänn till fonden om man köper ett plagg för 229. Detta varierar dock från månad till månad...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.