2007/01/06

Superhemligt projekt...

PRESSMEDDELANDE Som ni alla givetvis redan märkt så har min bloggfrekvens minskat drastiskt under senare tid. Detta beror på mitt superhemliga projekt som tar upp all min vakna tid. Därför kommer mina kommande alster mest bestå av kortare reflektioner i mer koncentrerad form. Dagens ämne kommer från årets stora dramaqueen, vi kan kalla det för...

Dagens Dulee:

Om det finns någon som har missat Dulee Johnson svårt självOdistanserade hemsida så är den en aldrig sinande källa till förundran & gapskratt. www.duleejohnson.com är adressen som numera toppar min favoritlänklista i humorkategorin.

Idag har jag hängt upp mig på Dulees val av frontbild på hemsidan. Längst upp till vänster, (dvs den "hetaste" ytan på en hemsida eller tidning - sk vänsterkryss), möts man nämligen av den här stämningsfulla bilden. Bilden visar sig efter en stunds "googlande" komma från en artikel i GP & är tagen under AIK-spelarens tingsrättsförhandlingar i samband med hans "ärofyllda" kvinnoaffärer. Just denna bild är alltså det första Dulee stolt visar upp på sin hemsida för sina "fans" - världsklass...

18 kommentarer:

  1. Dulee - årets största pajas!

    SvaraRadera
  2. "Dulee signed a new deal with the club on Friday and the deal, replete with improved benefits, keeps him at Sweden's biggest football team until 2009."

    Sveriges största lag?
    Detta säger jag inte bara som Blåvittsupporter, men de har inte störst antal supportrar(Lägg märke till att jag sa supportrar och inte publik), Inte störst ekonomiska muskler, och har inte vunnit flest titlar...

    La grande delusion någon?
    Man hittar fler objektiva nyheter på Fox-News.

    /Lundquist

    SvaraRadera
  3. Gulligt med rosa hemsida, försöker han möjliga bli av med bad boy-stämpeln?

    SvaraRadera
  4. hehe självironi har han iallafal. nåväl vem vet, det där med brott emot kvinnor är nog lite överdrivet och lite inflation i, ung. som de sär snacket om rasism hela tiden. krävs nästan inga bevis öht heller.

    SvaraRadera
  5. Du låter som du vet precis vad du talar om Stalin... Tagit kvällstidningarnasskildring av beviskrav för fakta förstår jag..? Suck.

    SvaraRadera
  6. Är en Häckenit från Hisingen. Heeeela Sverige skrattar!

    SvaraRadera
  7. hata göteborjg vii pisar på er 4-0 haha

    SvaraRadera
  8. Laul hade körkortet som projekt Frankie. Du får lägga en tävling på det hemliga projektet med något pris. Som Sveriges bloggkung inom fotbollsvärlden kan du ju inte vara sämre än Laul. Sätt ett pris o utlys en tävling.

    Min gissning-hemsida i tidningsform.

    Ett fanzie men med en högre dimension

    SvaraRadera
  9. "hata göteborjg vii pisar på er 4-0 haha" .... hej och välkommen, här är en länk som du kan behöva: http://www.dyslexi.info/

    Den kommer att hjälpa både dig och dina kompisar. Stort lycka till.

    Dulees hemsida är för övrigt det bästa som hänt internet sedan Anton Maidens första. Hans blev lite sämre efter hypen, men kommer för alltid att vara nummer ett i mitt tycke. Tack BaraBen för att jag blev medvetandegjord! ;)

    SvaraRadera
  10. Å murradååna då?E det en pajas eller.Kasta inte gurka i växthus.4-0 4-0 4-0. Hörde jag Ali Gerba????

    SvaraRadera
  11. :@ :@ EN GAMMAL TRÅD PÅ FLASHBACK :@

    SvaraRadera
  12. men vad roligt. den sköne liberianen har en härlig självdistans. mer sånt här tack. aik måste skämmas rejält. för övrigt vill jag tacka för en superb sida. ni tycks ha koll på det mesta kring blåvitt. blåvitts officiella känns som pravda i jämförelse.

    tack
    p. lorensberg

    SvaraRadera
  13. Laul hade körkortet som projekt Frankie. Du får lägga en tävling på det hemliga projektet med något pris. Som Sveriges bloggkung inom fotbollsvärlden kan du ju inte vara sämre än Laul.

    Ingo/ Jag skrev inte den här blogsposten,det gjorde Stellham...

    SvaraRadera
  14. "Tagit kvällstidningarnasskildring av beviskrav för fakta förstår jag..?"

    nej (läser inte kvällstidn.), men det är just det jag inte gör. suck *läsförståelse är en dygd*

    SvaraRadera
  15. "Å murradååna då?E det en pajas eller.Kasta inte gurka i växthus.4-0 4-0 4-0. Hörde jag Ali Gerba????"

    Snälla, ett f.d. superettangäng? Var var ni 2005, när vi tog silver? Grusplaner i Boden...

    SvaraRadera
  16. "Frankie"

    Imse vimse ingo.s snurrar nerför bloggtrån.

    Lite sömnnnn......igen.......

    SvaraRadera
  17. käfetn skjöteborgjare haha fisck haha

    SvaraRadera
  18. Dulee Johnson må vara en idiot och AIK en riktig skitklubb. Men han skulle dominera ert mittfält totalt.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.