2009/08/06

Do you believe in miracles?

22 kommentarer:

  1. Men vi möter ju "Guds utvalda folk"

    Och mirakel kan bara gudar göra och frågan är ju om våran Gud(Torbjörn) är tillräckligt mäktig gentemot den judiska guden Jahve?

    SvaraRadera
  2. WTF, jag fattar mirakel-vinkeln på inlägget, men var du tvungen att pajja hela min förmiddag med ett jävla puckey-klipp!? Jag har en jättesmarrig lunchlåda med mej idag, men nu tappade jag liksom matlusten! Va fan... :(

    SvaraRadera
  3. Gud är god ...2009-08-06 10:55

    Gud är god ,Gud är god , Gud är god, Gud är god,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud äGud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god ,Gud är god , osv...

    SvaraRadera
  4. Glenns brossa2009-08-06 11:01

    Nej, mirakel får öjsarna å gajsarna ägna sig åt! Våra killar vet att hårt arbete och ett jävla fokus är det enda som gäller!

    SvaraRadera
  5. 10:52

    Vad fan är felet på dig då?
    Känner du dig pajad för att man lagt upp ett hockeyklipp? Allvarligt?

    SvaraRadera
  6. Fan va jag måste vara dum i huvudet! Jag hade ingen aning om att Israel låg i Europa. Jag måste nog ta några mer geografilektioner.

    SvaraRadera
  7. Hur kommer det sig att länder som Israel, Grekland, Österike, Belgien mm har lag som har mycket mer pengar än vad de svenska lagen har? De har ju inte större befolkning och länderna är inte rikare än Sverige, så hur kommer det sig att fotbollslagen har mer pengar? Kan någon förklara detta för mig?

    SvaraRadera
  8. blev de mål eller? man ser ju inte pucken. jävla hockey!!

    SvaraRadera
  9. 6/8/09 11:29

    I väldigt många fall i "fattigare länder" så finns det ett fåtal som är sjukt rika och de gillar att lägga lite av sina fickpengar på fotbollslag..

    SvaraRadera
  10. 11,29

    Danmark och Norge också för den delen.

    SvaraRadera
  11. För att vi inte har artistbonusar/proffsliga

    SvaraRadera
  12. Om Israel ligger i Europa (EU) likt som danmark och resten av skiten?

    Jag kan åka över med båten till Danmark utan pass men fan inte flyga till Kamelbögarna utan pass? varöfr detta?

    SvaraRadera
  13. tyvärr! Hoppas på vinnst mot ÖIS, det räcker.

    SvaraRadera
  14. När börjar matchen idag ?

    SvaraRadera
  15. Får vi en engelsk domare så är matchen redan vunnen, de var ju så jävla mesiga i närkamperna så..

    SvaraRadera
  16. Jag tror på mirakel. Jag tror Feldgrau kommer med en reserapport snart. ;)

    SvaraRadera
  17. Matchen börjar klockan 19:00 svensk tid!

    SvaraRadera
  18. Verkar som ni har det bra..Snyggt av ledningen att lämna över biljetter, Stor cred till dem - ser det framför mig hur du varje gång våndas när ni ska åka Taxi för att du inte vill sitta dubbelvikt med sträckt knä?? haha, en syn det!

    Hadé gött där nere och kom hem med en 3-0 seger i bagagen!

    SvaraRadera
  19. Re: anonym 11:23

    Du behöver inte plugga geografi, Israel ligger inte i Europa utan är en stat i mellanöstern i Asien.
    Anledningen ill att de "tillhör" Uefa är pga av politiska skäl.
    Exempelvis så hade det varit tufft för Israel att möta Iran i VM kval på bortaplan.

    SvaraRadera
  20. Det finns väl större vändningar att använda som inspiration i hockeyn, varför inte Sverige - Finland i VM i Finland där det stod 1-5 när vändningen till 6-5 kom. Eller varför inte bita i det sura äpplet och visa sekvenser från MFF-IFK 94 där 0-3 i halvtid blev 4-3

    SvaraRadera
  21. Oväntat att puckeyklippet bara skulle ge otur. Avgå baraben.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.