2006/09/25

Vad säger Rolle?

10 kommentarer:

  1. "Stoppa matchen!"

    Bitter efter högerns seger i valet häromveckan så har Rolle tagit fram sina gamla Hoolabandoola-plattor och lever nu ut sitt Wiehe-komplex till fullo.

    SvaraRadera
  2. Våra hjärtaan...slår för Blåviiitt sjunger han...

    SvaraRadera
  3. Har alla sina skinvästar? bra, då kan vi åka till ullevi

    SvaraRadera
  4. "den föreningen älskar jag" (sen pekar han på ifks vimpel)

    SvaraRadera
  5. Vi kunde inget göra!

    IFK Göteborg är stadens bästa lag.

    SvaraRadera
  6. IFK är för mig inte aktuellt, skattehärvor hit och dit. Nä, jag vill till utlandet!

    SvaraRadera
  7. En gång Blåvitt - Alltid Blåvitt!

    SvaraRadera
  8. Stick nu journalistj-vlar. Jag har fan inga byxor på mig.

    SvaraRadera
  9. "Hade inte den där jävla bron på planen varit ivägen så hade vi vunnit!"

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.